Платіжний сервіс Flatpay став єдинорогом: фінтех залучив €145 млн і планує масштабну експансію в Європі

17.11.2025
98

Фото ілюстративне. freepik.com

Європейський фінтех-єдиноріг Flatpay залучив €145 млн і вперше перевищив оцінку €1,5 млрд, пише Forbes з посиланням на TechCrunch. Компанія, що працює з малим і середнім бізнесом, пропонуючи карткові термінали та POS-системи з фіксованою комісією, стала одним із наймолодших європейських фінтех-єдинорогів


За три роки після запуску база клієнтів Flatpay зросла з 7 000 до близько 60 000, а річний повторюваний дохід (ARR) у жовтні перевищив €100 млн і збільшується майже на €1 млн щодня. На 2026 рік компанія ставить амбітну мету — зростання ARR до €400–500 млн.

Новий раунд інвестицій від AVP Growth, Smash Capital і Dawn Capital дозволить прискорити експансію у шести чинних країнах — Данії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії та Великій Британії — та вихід на один-два нові ринки наступного року, ймовірно, Нідерланди.

Flatpay активно нарощує команду: нині 1 500 співробітників, планується подвоєння до кінця 2026 року. Компанія вважає збільшення кількості фахівців таким самим стратегічним пріоритетом, як і зростання виторгу, адже фірма працює за моделлю персональних продажів – співробітники буквально приходять до підприємців із валізою демонстраційного обладнання. Такий підхід здорожчує залучення клієнтів, але, за словами Янца-Йенсена, дає суттєво вищі темпи зростання.

Попри конкуренцію PayPal, Stripe та SumUp, Flatpay робить ставку на простоту використання та готовність до роботи «з першої хвилини».

Компанія також тестує ШІ-функції, включно з голосовими агентами, і готує запуск банківського модуля з картками та рахунками, впроваджуючи нові сервіси поступово, щоб бізнес-клієнти «з’їдали слона по шматочках».

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.