Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Deeployalty інтегрувала картку лояльності VARUS у Sense SuperApp: бонуси автоматично, покупки без зайвих кроків
Тепер клієнти VARUS можуть забути про пластикові картки лояльності чи пошук номера телефону на касі. За допомогою платформи Deeploylty, Sense Bank інтегрував картку лояльності VARUS у свій застосунок Sense SuperApp, де все працює максимально просто: картка завжди під рукою у смартфоні, а бонуси нараховуються автоматично під час оплати платіжною карткою Sense Bank в будь-якому магазинів мережі VARUS
«Ми прагнемо, щоб покупки у VARUS були максимально зручними для наших гостей. Інтеграція картки лояльності у Sense SuperApp — це ще один крок до того, щоб бонуси нараховувались автоматично, без додаткових дій з боку клієнта. Фактично, смартфон замінює пластикову картку, і вся програма лояльності завжди поруч. Для нас важливо поєднувати технології та простоту, адже саме це створює справді сучасний сервіс» — коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі VARUS.
Читайте також: Як VARUS змінює досвід покупців і полегшує життя співробітників. Колонка IT директора VARUS, Сергія Плахтиря
«Для нас важливо, щоб цифрові сервіси виходили за межі класичного банкінгу та ставали частиною повсякденного життя клієнта. Інтеграція картки лояльності VARUS у Sense SuperApp – це приклад того, як технології роблять покупки простішими, а взаємодію з банком і рітейлом – більш зручною. Ми формуємо новий, значно коротший та зрозуміліший клієнтський шлях, коли всі потрібні сервіси зібрані у смартфоні. Sense Bank й надалі буде розвивати екосистему, що поєднує фінанси з повсякденними потребами клієнтів», — коментує Інна Тютюн членкиня Правління, директорка блоків ІТ, роздрібного та платіжного бізнесу та диджиталізації Sense Bank.
Читайте також: Як VARUS тестує поворотні каси
Інтеграцію реалізувала платформа Deeployalty, яка об'єднує банки та ритейлерів у єдину цифрову інфраструктуру. Рішення працює нативно: картка лояльності VARUS зберігається й використовується прямо у банківському застосунку Sense SuperApp, без додаткових реєстрацій, логінів чи SMS.
«Наше завдання — зробити так, щоб банк і рітейл говорили з клієнтом однією мовою. Тому картки лояльності VARUS та бонуси інтегровані в банківський застосунок Sense SuperApp — просто, автоматично та завжди під рукою», — підкреслює Максим Попов, співзасновник та CTO Deeployalty.
Читайте також: Як технології змінюють продуктові покупки: від сканерів до онлайн-доставки. Колонка VARUS
Deeployalty — українсько-естонський стартап, який допомагає банкам і ритейлерам будувати персоналізовану взаємодію з клієнтом. Серед продуктів: цифрові чеки, кешбеки, мультиканальні програми лояльності, інфраструктура зворотного зв’язку та е-рітейл-інтеграції. Серед партнерів — Sense Bank, KFC, Glovo, Globus Bank, VARUS та інші.
VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією "Омега". Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 116 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс VARUS.UA.
Sense Bank — державний банк, що посідає провідні позиції у всіх сегментах банківського ринку України та є однією з найбільш стійких і надійних фінансових установ країни.