Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
70 000 бізнес-клієнтів ПриватБанку автоматизують процеси з сервісом «Інтеграція»
ПриватБанк розширює можливості свого сервісу «Інтеграція», яким активно користуються майже 70 тисяч юридичних осіб та ФОП. Цей сервіс дозволяє підприємцям значно спростити та автоматизувати взаємодію з банком та своїми обліковими системами
Завдяки «Інтеграції» бізнес-клієнти можуть зручно працювати з рахунками та платежами, отримувати виписки, формувати зарплатні відомості, а також вести електронний документообіг та подавати податкову звітність.
Цей сервіс надає можливість масового завантаження рахунків-фактур для виставлення контрагентам. Це дозволяє контрагентам швидко створювати та сплачувати платежі без необхідності заповнення реквізитів.
Крім того, сервіс дає можливість швидко завантажувати та відправляти податкові звіти, отримувати дозволи на кредит, а відтепер - і перевіряти контрагентів за допомогою інтеграції з партнерськими сервісами ПриватБанку та УБКІ.
Читайте також: Бізнес клієнти ПриватБанку можуть керувати сервісами еквайрингу в застосунку “Приват24 для бізнесу”