Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Понад 60% покупців маркетплейсу market by mono оформляють розстрочку - Гороховський
Фото: monobank.ua
Понад 60% покупців на маркетплейсі market by mono оформляють оплату товарів частинами, повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський. Про це пише Інтерфакс-Україна
"Понад 60% покупців ділять оплату на частини. Ми зробили це зручним і вигідним для клієнта, і хочемо зробити це стандартом для великих покупок", - розповів Гороховський на конференції ресторанних інновацій SALT (СІЛЬ) у Києві в понеділок.
За його словами, наразі понад тисяча компаній виявили бажання приєднатися до маркетплейсу.
"Ми намагаємося зробити місце, де усі продавали б. Це так звана 3P-модель, коли в нас немає своїх складів, цей досвід ми отримуємо від партнерів. Наразі понад тисяча партнерів стоять у черзі на підключення до маркетплейсу. Це місце, де можна продавати, і щоб тебе побачила велика аудиторія", - пояснив підприємець.
Гороховський зазначив, що в питаннях клієнтського досвіду маркетплейс домовився з партнерами, представленими на майданчику, про очікування в цій сфері. За його словами, проблемні ситуації вирішуватимуться на користь клієнта.
"Повага до клієнта - головна умова співпраці з нами", - наголосив він.
Як повідомлялося, маркетплейс market by mono розпочав роботу на базі мобільного застосунку monobank 21 жовтня. Першими партнерами проєкту стали продавці техніки та електроніки Moyo, КТС і Click. На старті в маркетплейсі будуть представлені гаджети, смарт-електроніка та комп'ютерна техніка. За перші три дні роботи сервісу його відвідали понад 1 млн клієнтів, реалізовано товарів на 56,8 млн грн.
Мобільний банк без відділень monobank заснували в січні 2017 року колишні топменеджери ПриватБанку Олег Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. Він працює під ліцензією Універсал Банку, який входить до групи "ТАС" (Київ) і наразі, згідно з власними даними, обслуговує понад 8,86 млн клієнтів.