Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Які способи оплати обирають українці під час онлайн-замовлень. Аналітика VARUS.UA
У мережі VARUS проаналізували, які способи оплати найчастіше обирають клієнти під час онлайн-замовлень на VARUS.UA
Онлайн-замовлення на VARUS.UA можна отримати трьома способами:
-
Доставка кур’єром;
-
Самовивіз з супермаркету VARUS;
-
Самовивіз з точки видачі VARUS Drive.
Кожен з цих варіантів передбачає декілька опцій оплати — це сплата замовлення одразу на сайті, оплата після збірки чи оплата кур’єру.
Найпопулярнішою опцією оплати онлайн-замовлень з послугою доставки стала оплата після збірки. Її обирають понад 66,2% клієнтів VARUS.UA.
Загалом уподобання клієнтів щодо типів оплати замовлень з доставкою виглядають так:
-
Після збірки — 66,2%
-
Післяплата — 33,3%
-
Оплата на сайті — 0,5%
-
Карткою кур’єру — 0,01%
Під час онлайн-замовлень з можливістю самовивозу фаворитом серед опцій оплати стала післяплата. Її обирає абсолютна більшість клієнтів. А відсоткове співвідношення всіх варіантів оплати виглядає так:
-
Післяплата — 85,2%
-
Оплата після збірки — 14,5%
-
Оплата на сайті — 0,5%
Тим, хто обирає забирати свої замовлення в точці видачі VARUS Drive, не виходячи з авто, найбільше до вподоби варіант оплати після збірки. Ним зазвичай користується 54,2% покупців. Також помітно, що саме ця категорія клієнтів найчастіше за інших обирає оплату відразу під час оформлення замовлення на VARUS.UA — 4,2%.
У цьому уподобання клієнтів виглядають так:
-
Оплата після збірки — 54,2%
-
Післяплата — 41,7%
-
Оплата на сайті — 4,2%
Статистика демонструє, що переважна більшість клієнтів VARUS.UA обирає сплачувати замовлення після збірки або після отримання. Частка людей, які сплачують онлайн-замовлення прямо на сайті, є незначною. Найменш популярною опцією стала оплата кур’єру при отриманні замовлення — нею клієнти VARUS користуються найрідше.
Згідно з отриманими результатами можна припустити, що частина користувачів досі остерігається сплачувати замовлення під час оформлення. Утім, є позитивна динаміка, що з кожним роком онлайн-замовлення стають все більш звичними для українців, а частка тих, хто оплачує замовлені товари одразу після оформлення чи збірки, зростає.
Світові тенденції також показують зростання довіри до онлайн-оплат та використання цифрових гаманців. У багатьох країнах люди все частіше використовують сервіси як Apple Pay та Google Wallet для оплати онлайн-замовлень. Це свідчить про загальний тренд до переходу на безготівкові платежі, що сприяє підвищенню комфорту для користувачів по всьому світу. Тож можна очікувати, що і в Україні частка онлайн-оплат продовжить зростати, сприяючи розвитку цифрових рішень у ритейлі.
VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 108 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс VARUS.UA.