Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Як розвивається онлайн-ритейл в EVA.UA
Фото: пресслужба ТОВ "РУШ"
EVA.UA вперше увійшла в топ-3 ритейлери в сфері e-com
“У 2023 році ми вперше себе побачили в топ-3 гравців на ринку за результатами Чорної п’ятниці. Цей факт відбувся і дуже нас надихнув, показавши, що наші амбітні плани цілком реально досяжні”, – розповіла директорка департаменту електронної комерції мережі Олена Аннєнко.
EVA розвиває сферу e-com ще з 2017 року. Повномасштабне вторгнення росії до України зменшило темпи розвитку, але мережа не зупинилася та продовжила працювати завдяки наявності складів не лише у Броварах, але й у Львові.
EVA.UA – це 1000 людей в онлайн-продажах, які обробляють 14 000 онлайн-замовлень на день. Загалом EVA.UA відвідує 14 мільйонів користувачів на місяць.
Наразі компанія працює над збільшенням кількості замовлень і над вдосконаленням сервісу. Продовжує розвивати мережу точок видачі інтернет-замовлень у своїх магазинах. Наразі їх – 1050, і це – найпопулярніший спосіб отримання замовлень з EVA.UA. Крім того, у квітні 2023 мережа запустила пілот власної кур’єрської доставки в Києві.
Наступний етап – скорочення термінів виконання інтернет-замовлень, який по Києву складає 30 годин, тоді як минулого року – близько 2 днів. За словами Олени Аннєнко, в EVA планують принаймні половину замовлень доставляти в рамках одного дня. Це стосується міст, де є склади компанії.
“Ціль, яку ми собі ставимо — увійти до топ-3 українських онлайн-ритейлерів до кінця року. Тобто не просто потрапити туди по результатах окремої активності, а закріпитись на постійній основі”, – підсумувала вона.
За матеріалом пресслужби ТОВ "РУШ"