Квартальний дохід Amazon досяг $143,1 мільярда

02.11.2023
1297

Фото: Tadviser

Корпорація Amazon відзвітувала про свої фінансові результати за липень-вересень 2023-го, повідомивши, що за цей період її виторг збільшився на 13% річних, до $143,1 мільярда. Цей показник перевищив аналітичні прогнози, в яких йшлося про $141,4 мільярда. Як розповідає експерт Cauvo Capital Mark Grossman, збільшення доходів говорить про те, що Amazon знову досягла певного зростання темпів розвитку бізнесу після непростого року, який протікав в умовах високої інфляції, посилення монетарної політики та стагнації продажів. 


Amazon розповіла про збільшення чистого прибутку в понад 3 рази, до $9,9 мільярда. Роком раніше компанія отримала $2,9 мільярда. До нового показника входить прибуток від вкладень в автовиробника Rivian, отриманий до виплати податків, що становить $1,2 мільярда. 

Результати роботи AWS виявилися гіршими, ніж очікували експерти. Доходи хмарного підрозділу Amazon становили $23,1 мільярда, тоді як аналітики говорили про $23,2 мільярда. Водночас рекламний сегмент американської корпорації наростив дохід до $12,1 мільярда, що перевищує аналітичний прогноз, в якому йшлося про $11,6 мільярда. 

За словами фіндиректора Amazon, її клієнти, як і раніше, оптимізують витрати, хоча темпи цієї оптимізації зараз знизилися. При цьому квартальний дохід AWS збільшився лише на 12%. Водночас відповідні показники Azure та Google Cloud збільшилися на 29% та 22% відповідно. 

Чого чекати від хмарного сегмента Amazon? 

За словами деяких аналітиків, AWS може поступитися частиною ринкової частки суперникам в особі Microsoft, оскільки компанія сконцентрувалася на генеративному штучному інтелекті. Експерти зазначають, що клієнти оптимізують реальні виробничі навантаження у трійки ключових провайдерів хмарних послуг, прагнучи звільнити витрати на IT, щоб вкладатися в ШІ. 

Microsoft повідомила, що приблизно 3% зростання Azure за квартал було забезпечено штучним інтелектом. Це означає, що частина активів, які були заощаджені шляхом покращення робочих навантажень в AWS, могли бути спрямовані на фінансування проєктів ШІ від Azure. 

Водночас існує висока ймовірність, що компанії хотітимуть вкластися в ШІ-проєкти на AWS зараз, коли більшість генерувальних ШІ-служб стали загальнодоступними. Експерти відзначають: AWS отримає користь від того, що в хмарі зберігається значний обсяг корпоративної інформації, яка "живить" моделі ШІ. Вони очікують, що фірми застосовуватимуть мультихмарний підхід до ШІ. 

Amazon наростила рекламні доходи 

Ситуація у бізнесі компанії, пов'язаному зі сферою електронної реклами, виявилася найбільш яскравою. Клієнти наростили витрати на рекламу для покращення видимості на мережевому торговому майданчику корпорації. Вона заявила, що доходи від реклами було збільшено на 26% рік до року. Це більше зростання Facebook і Google, яке дорівнює 23% і 9% відповідно. 

Також продаж Amazon у сфері мережевої торгівлі збільшився на 7% рік до року (кварталом раніше цей показник виріс на 4%). Підсумки липня-вересня враховують продажі від щорічного заходу Amazon Prime Day. Він проходив у липні й був схарактеризований корпорацією як найбільший за всю історію, відзначає аналітик Cauvo Capital Mark Grossman. 

Дії, спрямовані на зменшення витрат, прямо позначилися на прибутку Amazon. Її операційна маржа збільшилася до 7,8% (найвище значення за кілька останніх років). Корпорація заявила, що протягом жовтня-грудня розраховує отримати $160-167 мільярдів річних. Сторонні аналітики на початку року говорили про $166,6 мільярда. Такий прогноз передбачає збільшення доходу на 9,6% рік до року.

Джерело: ЛІГА.Бізнес

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.