Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Glovo інвестував в український ринок EUR 80 млн протягом п'яти років
Фото: Glovo
Попри рік великої війни, у сервісу швидкої доставки Glovo в Україні збільшилася кількість замовлень, український підрозділ вийшов на самоокупність. Про це розповів в інтерв'ю Forbes співзасновник Glovo Саша Мішо.
В бізнес Glovo в України з 2018 року було вкладено EUR 80 млн. Це кошти на операційну діяльність, інфраструктуру, маркетинг. В українському Glovo працює 250 співробітників у головному офісі в Києві та восьми менших офісах. Зараз компанія працює в 35 містах України, до повномасштабного вторгнення – у 39.
"Україна – достатньо важливий ринок, щоб брати на себе ці ризики й інвестувати, — говорить Саша Мішо. — І ми надзвичайно задоволені цим рішенням. До повномасштабної війни Україна була третьою країною за обсягом замовлень. Сьогодні вона все ще пʼята з 25 країн".
Український офіс вийшов на самоокупність, якщо відкинути підтримку головного офісу у вигляді інженерів, інфраструктури тощо. Замовлень стало більше, ніж до вторгнення. "Бізнес не лише адаптувався, а й зріс. Україна – ключовий ринок і лідер регіону", — відмічає топ-менеджер. При цьому, на глобальному рівні Glovo ще не прибутковий.
У низці міст обсяг замовлень зріс удвічі-втричі порівняно з довоєнним рівнем, зокрема у Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці – майже на 300%, у Тернополі – на 275%, у Рівному, Івано-Франківську й Луцьку – майже на 250%, у Чернівцях – на 200%.
Саша Мішо спростував інформацію про покупку сервісу Zakaz.ua. "Ми їх не купували й не плануємо. На ринку було багато чуток і припущень. У нас є особисті зустрічі з багатьма гравцями, але головна тема розмов не M&A. Ми обговорюємо плани розвитку і те, як ми разом можемо рухати ринок", — сказав співзасновник компанії.
Наприкінці 2021 року Glovo придбала компанія Delivery Hero. Цей процес офіційно завершився через девʼять місяців. Відтоді мета Glovo – досягнути прибутковості до кінця наступного року і збільшувати бізнес на 30–35% щорічно. Оборот (GMV) материнської Delivery Hero у третьому кварталі 2022 року зріс на 12%, до EUR 11,45 млрд. Фінансові показники Glovo не розкриваються, проте сукупний оборот на всіх ринках за той же період збільшився на 40%. Прогнозований річний оборот сервісу у 2022 фінроці – EUR3,7–3,9 млрд.