Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Ритейл в топі рекламодавців в інтернеті. Хто найбільше рекламувався в digital у лютому 2023
Агенція Mix Digital проаналізувала активність топових рекламодавців у digital за лютий 2023 за допомогою інструмента Gemius AdReal. Ритейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу. Показники охоплень повернулися до довоєнних
У лютому 2023 на першому місці традиційно з великим розривом залишається категорія "ритейл" практично з такими ж показниками, як і в 2022 році та помітно вищими, ніж у січні 2023. Ритейлери показали свої рекламні повідомлення 1,45 млрд раз. Для порівняння — фармацевтичні бренди отримали 188 млн рекламних контактів в той же період.
В топ-рекламодавців зі сфери ритейлу та електронної комерції в digital за кількістю рекламних контактів у лютому 2023 увійшли: Rozetka, Automarket, Silpo, Allo, Sinsay, Eobuv, MOYO, Answear, JYSK, Maudau, Notino, MakeUp, Comfy, Intertop, Dnipro-M, Reserved
Графік 1. Топ-брендів за кількістю рекламних контактів
Якщо порівнювати дані за обсягом аудиторії, якій була показана реклама у лютому 2022 та 2023, ми бачимо, що показники останнього місяця наближаються до рівня лютого 2022-го; у топі залишаються рітейл та фарма. Серед нових категорій у топі — продукти для тварин, прикраси та годинники, автосервіси та запчастини. Обсяги аудиторії помітно знизились у лютому порівняно з січнем, навіть у тих категоріях, які збільшили кількість показів. Це свідчить про збільшення частоти показів брендами на одного користувача.
За кількістю показів реклами брендами YouTube традиційно залишається лідером серед майданчиків зі значним відривом, olx.ua — лідер за розміщенням банерної реклами. У топ-5 також залишаються Facebook, ukr.net та ria.com.
Графік 2. Топ сайтів за кількістю рекламних контактів