Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Інтернет-магазину Wellamart.ua, провідному гравцю на ринку споживчих товарів, виповнюється 10 років.
Інтернет-магазину Wellamart.ua виповнюється 10 років!
На сьогодні це сотні тисяч унікальних відвідувачів сайту, які щоденно роблять замовлення серед тисячі найменувань товарів в більше ніж 50 категорій. Партнерами Wellamart.ua є 56 компаній - якісних постачальників товарів. В проекті задіяні понад 50 співробітників, які працюють не тільки над збільшенням долі ринку в Україні, але і над виходом на європейський ринок.
“Ми пройшли непростий, але цікавий шлях зростання,” – коментує подію директорка з маркетингу Наталя Тараненко.
Наша компанія розпочала свою діяльність у 2012 році. На початку кількість співробітників можна було перерахувати на пальцях однієї руки. Невеличке приміщення, звичайні телефони без IP та велике бажання створити дещо значуще – це те, з чого ми стартували. Пам'ятаю наші перші наради – ми були, як то кажуть, молоді та гарячі, універсальні бійці, де кожен виконував різноманітні функції. До речі, першу рекламу сайту я налаштовувала власноруч. Починали з товарів для кухні, а саме з приладдя для приготування. І не прогадали. Вже за рік ми змогли наростити обороти в декілька разів, розширили асортимент та відкрили повноцінний колл-центр.
У 2016 році ми вийшли на ринок Казахстану. Це був досить цікавий досвід. Адже споживча поведінка в казахів відрізняється від нашої, української. Звичайно, ми набили багато гуль, але втрималися і наразі успішно торгуємо в цій країні.
Український напрямок також зростав. Ми впевнено посилювали власні позиції на популярних маркетплейсах: Prom та Rozetka. А згодом почали продавати на таких майданчиках як Алло, Эпіцентр тощо.
У 2018 році переїхали до нового великого офісу. Тепер наш штат налічував більше 50 співробітників. За рік відкрили другий офіс у Дніпрі. Асортимент також значно збільшився. Крім товарів для кухні в нас з'явилися приладдя для прибирання, товари для саду та городу, автотовари, дитячі цікавинки, товари для здоров'я та краси, безліч корисностей для домашніх улюбленців та багато іншого. На сьогодні наш асортимент налічує тисячі позицій.
Ми постійно у пошуках нових постачальників. Їх географія поступово розширюється. Якщо раніше наш виробник переважно знаходився в Китаї, то зараз це країни Європи: Німеччина, Іспанія, Велика Британія. Є й українські виробники в нашому асортименті.
Велику увагу компанія приділяє контролю якості, тому в нас є окремий відділ, який контролює всі питання пов'язані з якісними характеристиками товарів.
Як не дивно, війна в Україні дала новий поштовх для розвитку. На сьогодні однією з пріоритетних задач є вихід на європейський ринок. Наразі ведуться активні перемовини з потенційними партнерами. Восени плануємо запуститися. Ринок Європи - це новий для нас досвід, нові можливості.
За ці 10 років ми суттєво подорослішали, з маленької української команди однодумців перетворилися в досить потужну міжнародну компанію професіоналів. Які в нас плани на майбутнє? Рухатись лише вперед, до подальших перемог!