Cloudfresh стали Партнером року Zendesk

20.06.2022
7832
PR-Матеріал

Фото: Cloudfresh team

Cloudfresh – Прем’єр Партнер Google Cloud, Zendesk та Asanа. Компанія займається цифровою трансформацією бізнесу та надає клієнтам повний цикл послуг з впровадження інноваційних хмарних продуктів і рішень в Україні і країнах Центральної та Східної Європи. 

Cloudfresh імплементує та розробляє рішення щодо продуктів партнерів, таких як: Google Cloud Platform, Google Workspace, Google Maps Platform, Google Chrome Entreprise, Zendesk Support, Zendesk Sell CRM, Zendesk Sunshine, Asana та інших. Компанія також пропонує сервіси Google Cloud, Zendesk та Asana для державних організацій та надає повний цикл навчання та підтримки усіх запропонованих сервісів, аби повноцінно інтегрувати їх в екосистему клієнтів. 


Від набуття статусу партнера до нагороди “Партнер року” за два роки

Щорічно, Zendesk, світовий лідер в галузі надання клієнтської підтримки, проводить конкурс серед своїх партнерів для визначення найбільш активних компаній на ринку з просування Zendesk. У ході Worldwide Partner Session 10 січня 2022 року команда Cloudfresh отримала звання “Партнера року на ринках, що розвиваються” Zendesk EMEA, завдяки більш ніж 30-ти проведеним угодам. Отримання статусу Партнера Року від Zendesk є вагомим кроком до розвитку Cloudfresh та розуміння цінності продуктів партнерів для користувачів.

«Cloudfresh є цінним партнером Zendesk, і ми раді вручити їм нагороду “Партнер року на ринках, що розвиваються”. Оскільки наша партнерська програма продовжує розширюватися в Європі, ця нагорода відзначає Cloudfresh за їхню досконалість на ринках, що розвиваються, пропонуючи консультаційні та професійні послуги клієнтам Zendesk для підтримки їхніх стратегій роботи з клієнтами.

Ми раді продовжити нашу роботу з командою Cloudfresh, оскільки клієнтський досвід все більше визнається ключовим фактором зростання корпоративного бізнесу в 2022 році».

Бенджамін Коллер, регіональний віце-президент з партнерських продажів у регіоні EMEA. 

«Ми старанно працювали весь минулий рік, допомагаючи нашим клієнтам будувати якісну омніканальну підтримку, використовуючи свій досвід та досвід Zendesk.

Здобути цю нагороду дуже почесно для нас, це означає, що ми на правильному шляху. Ми безперервно покращуємо свої знання та навички, щоб відповідати очікуванням клієнта. Адже задоволений клієнт – наша головна ціль!»

Віталій Сафанюк, Chief of Products & Projects в Cloudfresh

Підтримка українського бізнесу разом з Zendesk 

В цей нелегкий для країни час підтримка українського бізнесу є пріоритетною.

Разом з Zendesk, Cloudfresh пропонує українським неурядовим організаціям та волонтерам безкоштовне програмне забезпечення для клієнтської підтримки через будь-які канали повідомлень — месенджери, телефон, e-mail, чати на веб-сайтах. 

Компанія допомагає з повним циклом налаштування сервісів через програму Tech for Good. Пропозиція діє для неурядових організацій та волонтерів, що сьогодні допомагають Україні та українцям у вирішенні гуманітарних, міграційних та інших нагальних питань. 

Волонтерський сайт «I CAN HELP HOST», місією якого є допомога з пошуком житла для біженців з України в країнах Європи, вже скористався можливістю покращення своєї клієнтської підтримки від Zendesk за сприяння Cloudfresh. Команда підтримки сайту зіштовхнулася з проблемою обробки клієнтських запитів. Для оптимізації клієнтської підтримки, «I CAN HELP HOST» вирішили скористатися сервісом Zendesk, і активно працюють з ним по сьогоднішній день.

Інтеграції під потреби бізнесу

В Україні та по всьому світу Zendesk використовують понад 100,000 брендів у 160 країнах. Клієнтами Сloudfresh по сервісах Zendesk є Rozetka, Zakaz.ua, Fozzy Group, Legisti, BlaBlaCar, COLLAR, Cosmolot, Dnipro M, EVO Company, ZazaPay, VIVO та багато інших. 

«Zendesk відкрив нові можливості для Rozetka та допоміг реалізувати ідеї компанії швидко та з меншими ресурсними витратами. Тепер команда використовує більш просунуті трендові технології, які впливають на ефективність відділу підтримки та компанії загалом».

Наталія Вовк, Керівник Відділу Письмових Звернень в Rozetka

В своїй повсякденній роботі більшість клієнтів використовують багато сторонніх сервісів, тому існує потреба в інтеграції продуктів Zendesk в екосистему клієнта з вже існуючими сервісами. Як Zendesk Advanced Implementation Partner, Cloudfresh імплементує рішення Zendesk та розробляє різні інтеграції та застосунки, які можуть поєднуватися з Zendesk сервісами.

Нещодавно Cloudfresh запустили нове хмарне рішення для інтеграції з Zendesk - Telegramio. Це безпечне та просте розширення для відомого месенджеру Telegram, яке надає змогу обмінюватися повідомленнями та вкладеннями з клієнтами одразу в застосунку, інтегруючись з Zendesk Support. 

Telegramio повністю масштабується під потреби будь-якого бізнесу задля подальшого надання омніканальної клієнтської підтримки.

Що далі?

Нагорода від Zendesk безумовно стала поштовхом до нових звершень, розробки ще більшої кількості інтеграцій та застосунків, і впровадження нових хмарних рішень під різні потреби бізнесів.

Сloudfresh з чималим завзяттям продовжує надавати найпрофесійніші послуги з інтеграції продуктів Google Cloud, Zendesk та Asana для підвищення користувацького досвіду клієнтів та ефективну роботу команд за допомогою сучасних хмарних цифровізованих рішень.

«Ця нагорода є підтвердженням цілеспрямованності команди Cloudfresh і того, що кінцеві клієнти дійсно усвідомлюють цінність продуктів Zendesk. Дякую їм усім!»

Олег Максимович, Cпівзасновник Cloudfresh                                                                         

                                                                                                          

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.