Amazon більше року тестує "розумні" продуктові візки, але покупці ними майже не користуються

21.02.2022
3448

Фото: Amazon

Amazon робить велику ставку на технологію смарт-візків у своїх магазинах, проте її використовують менше, ніж очікувалося, повідомляє Yahoo із посиланням на Insider та внутрішні документи компанії. На думку менеджерів компанії, Dash Carts непопулярні через маленькі розміри, які не підходять для великих покупок, і труднощів зі скануванням товарів. Крім того, з ними не можна вийти на вулицю та довезти покупки до машини.


Візками Dash Carts користуються лише у 11-15% випадків, тоді як Amazon розраховував приблизно на 30%, випливає з документів. Наразі такі візки є у 23 магазинах Amazon, вказує видання. 

Ритейлер представив "розумні" візки для продуктів у липні 2020 року. Пристрої відслідковують, які товари покупець поклав у кошик чи дістав назад, формують чек та списують гроші з картки при виході з магазину. 

Amazon планувала продавати техніку іншим ритейлерам після тестів у магазинах, але поки що ця ідея застопорилася, розповів колишній співробітник компанії.

Business Insider зазначає, що непопулярність «розумних» візків може бути тривожним сигналом для ритейлера: він розраховує, що саме такі технології допоможуть залучити більше клієнтів до офлайн-магазинів. У компанії не відповіли на запит щодо коментаря.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.