Glovo в Україні запускає навчальну програму для підтримки підприємців

20.06.2025
348

Фото: Glovo

Glovo запускає в Україні Glovo Academy — навчальну програму для малого та середнього бізнесу. Вона допоможе їм масштабувати бізнес і ефективно використовувати цифрові можливості платформи Glovo


Ресторанний бізнес залишається однією з найвразливіших галузей малого підприємництва в Україні. З початку повномасштабного вторгнення в країні закрилося понад 3 000 ресторанів і кафе, переважно середнього цінового сегмента. У таких складних умовах підприємці особливо потребують підтримки, навчання та доступу до сучасних цифрових інструментів.

Відповіддю на ці виклики стала перша в Україні освітня подія в межах програми Glovo Academy, що відбулася 17 червня у Львові. Спеціальним гостем заходу став співзасновник Glovo Саша Мішо, який приїхав із Барселони. Він поділився з підприємцями історією розвитку компанії, яка за 10 років виросла з локального стартапу до провідної технологічної платформи Європи. У тренінгу взяли участь понад 50 представників ресторанного бізнесу, які обговорювали способи ефективного посилення онлайн-присутності та впровадження технологічних рішень для розвитку. До дискусії також долучилися запрошені експерти та представники Львівської міської ради.

Glovo Academy є частиною програми з підтримки малого та середнього бізнесу Glovo Local, яку компанія впровадила у 2022 році. Наразі Glovo співпрацює в Україні з більш ніж 12 тисячами закладів, понад 80% з яких — це МСБ. Компанія прагне підтримувати малі підприємства, які активно розвиваються, щоб вони змогли зміцнити свої позиції на ринку та отримати конкурентну перевагу, застосовуючи отримані під час тренінгу стратегії та знання.

Програма навчання побудована як інформаційний акселератор, орієнтований на партнерів у регіоні — малі та середні підприємства у сфері гостинності, і включає тренінги, менторські сесії, обмін досвідом між підприємцями та практичні поради щодо масштабування бізнесу через платформу Glovo.

Glovo Academy вже успішно працює у 10 країнах і понад 70 містах. Від 2024 року до неї приєдналось понад 1000 локальних бізнесів. У країнах як-от Марокко, Польща, Іспанія, Румунія та Нігерія програма вже довела свою ефективність: понад 76% партнерів покращили щонайменше одну бізнес-метрику після навчання.

«Ми у Glovo віримо, що малий бізнес — це рушійна сила розвитку кожної країни. Ми створили Glovo Academy, щоб підтримати тих, хто щодня розвиває локальну економіку. Я дуже радий особисто відкрити першу таку подію у Львові, адже проведення тренінгів для наших партнерів наближає нас до нашої мети — стати надійним союзником для місцевого бізнесу і разом рухатись до сталого розвитку ринку в Україні», — коментує Саша Мішо, співзасновник Glovo.

Glovo планує проводити події Glovo Academy регулярно в різних містах України, щоб ділитись експертизою з якомога більшою кількістю партнерів. Наступна відбудеться цієї осені в Києві.

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати та доставити їжу з ресторанів, продукти з магазинів та ліки з аптек у межах міста. Як лідер у сфері швидкої комерції Glovo прагне створити найбільший онлайн маркетплейс, щоб надати кожному доступ до будь-чого у своєму місті за лічені хвилини.

Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1800 містах у 23 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.

В Україні Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 40 містах.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.