«Поки Ілон Маск здався й іде з DOGE, ми тільки починаємо», – додав він.
Звільнили 800 людей, створили команду реформаторів. Результати аналога DOGE на «Новій пошті»

Фото: Нова пошта
Співвласник «Нової пошти» Володимир Поперешнюк розповів про перші результати після трьох місяців запущеної в компанії реформи за аналогом програми DOGE Ілона Маска. Про це він повідомив у Facebook, пише Forbes
«Нова пошта» потребувала аудиту бізнес-процесів і перерозподілу ресурсів, щоб запобігти бюрократизації, зменшити кількість зайвих процесів та зберегти гнучкіть для впровадження інновацій, пояснив Поперешнюк. Реформа отримала назву Nova IDEA. «Сказати легко, зробити важко», – зазначив він. У березні реформу розпочали «зверху» — із топменеджерів, які мали самі виявити у себе зайві процеси та перестати їх виконувати.
За його словами, 2000 співробітників запропонували перейти з «офісних посад» на позиції, де потрібно торкатися посилок. На нові умови погодилися 1200 працівників, 800 – покинули компанію. Наступним етапом реформи стало створення «Команди реформаторів «знизу», повідомив співвласник «Нової пошти». За його словами, до неї увійшли 75 найбільш активних учасників корпоративного чату компанії у Telegram, до якого належать 12 000 працівників НП. «Взяв найактивніших та небайдужих, які самі зголосилися на цю роботу», – зазначив Поперешнюк. Очолила команду Віта Беспалова, керівниця відділення НП в Ірпені.
Завдяки реформі «Новій пошті» вдалося запустити десятки проєктів із підвищення ефективності, повідомив співвласник компанії. Зокрема, щодо прозорості закупівель, оптимізації внутрішніх комунікацій, змінити систему мотивації, ввести технологічні покращення.
Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.