Що і коли замовляють українці в літку у застосунку Glovo

16.08.2023
1489

5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв замовили українці в застосунку Glovo за перші два місяці літа. На основі даних за період з червня по липень 2023 року компанія Glovo підготувала сезонну інфографіку та ділиться найцікавішими фактами.  


Улюблені страви. Влітку українці найчастіше замовляють в Glovo кебаб, особливо на вечерю. На сніданок українці вибирають круасан «Філадельфія з лососем», а обідати полюбляють локшиною з куркою. До п’ятірки улюблених страв також увійшли круасан «Цезар з куркою» та салат «Цезар». Найпопулярнішим десертом виявився баскський чизкейк.

Замовлення із супермаркетів. Продукти, які найчастіше замовляють у Glovo влітку, — це сезонні овочі-фрукти: черешня, томати та молода картопля, які займають перше, четверте та п’яте місця за популярністю. Друге і третє місце посідають банани та куряче філе. З напоїв найбільше замовляють воду, пиво «Corona», Coca-Cola, енергетичні напої та біле сухе вино.

Морозиво, лід і охолоджувальні напої. Glovo став справжнім рятівником українців від літньої спеки. За червень та липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок. У літні місяці користувачі Glovo замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими місяцями. Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво «Snickers» та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.

Водночас кур’єри Glovo доставили 5,5 тонни льоду за два місяці. Кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.

Серед охолоджувальних напоїв найбільший попит мають солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 тисяч літрів цих напоїв замовили в Glovo у червні-липні 2023 року. Улюбленим напоєм українців цього літа стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго. Крім того, втричі зріс попит на комбучу цього літа у порівнянні з минулим. 

Сезонні товари. Від пекучого сонця користувачі Glovo рятуються сонцезахисними кремами — кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів. Гігієнічні серветки ж стали замовлять у 2 рази частіше. 

Дитячі товари, квіти, зоотовари. До Дня захисту дітей кількість замовлень у категорії дитячих товарів зросла +32%. 

Вихід фільму "Barbie" спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій.

Цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%. Наразі кожне третє замовлення в категорії «Магазини» стосується саме товарів для домашніх тварин. Також Glovo відзначає, що більшість користувачів, що замовляють зоотовари в  застосунку, — власники котиків.

Кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, а вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень. 

Коли найчастіше замовляють? Найспекотніший час для замовлень влітку — з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю. 

Більше інформації про замовлення користувачів можна дізнатися з інфографіки, яку підготувала компанія Glovo. 

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. 

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 35 містах. 

За матеріалами прес-служби Glovo

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.