ТРЦ Respublika Park: розвиток і виклики в умовах повномасштабної війни. Інтерв'ю з СЕО Юлією Щасливою

15.07.2023
2266
PR матеріал

ТРЦ Respublika Park є одним із найуспішніших проєктів австрійської компанії Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH. Торговий центр відкрився два роки тому й одразу став популярним серед киян та гостей столиці. Його успіх був забезпечений гарною локацією, правильною концепцією, сильним набором орендарів, потужними якірними брендами, унікальною розважальною складовою та оазою з живими рослинами у самому серці ТРЦ.


З нагоди 10-річного ювілею інвестора, компанії Trafin, генеральний директор Respublika Park Юлія Щаслива розповіла нам в інтерв'ю про розвиток ТРЦ. Адже місцева команда демонструє значні досягнення, залучаючи все більше відвідувачів та нових орендарів навіть в умовах повномасштабної війни.

— Після свого запуску ТРЦ Respublika Park вже встиг пережити і локдаун через коронавірус, і повномасштабне вторгнення росії. Як можна оцінити роботу ТРЦ за цей період? Як вам вдалося впоратися з такими непростими викликами? Що допомогло Respublika Park не просто встояти на ногах, а й продовжувати розвиватися?

— Після свого відкриття ТРЦ Respublika Park встиг попрацювати трохи більше трьох місяців. Не встигла закінчитись пандемія, як почалася повномасштабна війна. Через вторгнення росії в Україну робота ТРЦ була припинена, і відновити її вдалося лише після звільнення від окупантів територій поблизу столиці. ТРЦ знову відчинив свої двері для відвідувачів уже 24 квітня 2022 року.

Деякі члени нашої команди приєдналися до ЗСУ та ТРО, але ми зберігаємо за ними їхні робочі місця та сплачуємо податки. Продовжуємо розвиватись саме тому, що працюємо для Перемоги. Ми змогли зібрати сильну команду в нашому проєкті та організувати співпрацю з найкращими партнерами та орендарями. Наш інвестор, австрійська компанія Trafin, разом з нами вірить у Перемогу та світле майбутнє України з її великим потенціалом. Ця віра додає нам енергії ставати кращими, ставити амбітні цілі та досягати високих показників.

— Як орендарі реагували на відкриття ТРЦ Respublika Park після повномасштабного вторгнення росії? Як змінилися умови співпраці з ними на час відкриття і сьогодні?

– Деякі наші орендарі не припиняли своєї роботи на жодний день. Це магазини Сільпо, MasterZoo та Табакерка, які продовжували безперервно обслуговувати клієнтів навіть у найважчі дні початку повномасштабної війни. Сільпо здійснював відвантаження для тероборони, там цілодобово працювали пекарні, оператор допомагав та допомагає нашим захисникам.

Крім того, деякі орендарі вирішили відкритися навіть раніше, ніж ми ухвалили рішення про повне відновлення роботи ТРЦ. Серед них були Фокстрот, Comfy та Eldorado, JYSK, вони відновили свою діяльність раніше визначеного терміну.

Ми переглядали умови договорів оренди, і цей процес досі триває. Враховуються різні фактори, наприклад, група товарів, площа, розташування магазину в ТРЦ, щомісячні результати роботи та багато інших. Проте вже зараз більшу частину наших орендарів ми змогли повернути до стандартних договірних умов, оскільки їхні показники роботи давали таку можливість. Це слід вважати успіхом обох сторін, справжнім win-win рішенням.

— Як розв’язали проблему відключення світла?

— Під час зимових періодів відключення електроенергії весь ТРЦ та орендарі переходили в режим енергозбереження. Ми змогли швидко придбати генератори, а також замінили все освітлення на LED. Було зроблено серйозні додаткові інвестиції.

Під час блекауту в ТРЦ Respublika Park ми відкрили великий "Пункт незламності", а також коворкінг, щоб забезпечити усім охочим можливість працювати при відключенні електропостачання в місті. "Пункт незламності" зайняв площу 1000 квадратних метрів і став джерелом тепла, води, освітлення, інтернету, живлення для мобільних пристроїв та місцем для відпочинку для відвідувачів, з аптечками та сервісами для матерів з дітьми. Забезпечення зручності та безпеки для наших гостей – безперечний пріоритет ТРЦ Respublika Park!

— Як змінилася кількість торгових точок за останній рік? Збільшилася чи зменшилася?

— На момент початку повномасштабної війни ми мали 78% зайнятих площ за підписаними договорами оренди. Наразі цей показник піднявся до 85%, що свідчить про наше зростання навіть у такий складний період.

У нас з'явилося багато цікавих операторів, причому як українських, так і міжнародних. Наприклад, відкрився другий в Україні магазин польського бренду Ochnik. Двома магазинами зайшла Ultra Group: з новим форматом Ultrashop, який демонструє відмінні показники, та з брендом Levi's. Також відзначу Emporio Armani Sport (EA7), Crocs, Itis Flowers Cafe, Bugatti, Cabanchi.com, Cher17 – список доволі великий, наша команда комерсантів докладає неймовірних зусиль, працює ефективно. Відвідувачі постійно бачать та радіють разом з нами новим цікавим відкриттям у ТРЦ.

— Яка динаміка відвідуваності Respublika Park? Розкажіть, як змінилися потреби та очікування покупців? Як це впливає на роботу ТРЦ?

— Є декілька важливих моментів, які я хотіла б відзначити. По-перше, ми спостерігаємо значне зростання конверсії. Відвідувачі ТРЦ мають чіткі уявлення про те, що вони хочуть купити та успішно роблять закупи. З початку осені минулого року ми спостерігали зростання трафіку в ТРЦ, хоча показники ще були далекі від довоєнного рівня. Проте вже у вересні 2022 року показники товарообігу орендарів стали доволі значними, а у травні 2023-го ми зафіксували рекордні показники трафіку та товарообігу.

Наразі кількість відвідувачів продовжує зростати, особливо під час проведення сезонних акцій та заходів, які залучають багатьох мешканців Києва та гостей з інших міст. Вся наша команда докладає зусиль, щоб якнайшвидше досягти планових показників. До повномасштабної війни ми мали трафік близько 50 000 відвідувачів у будні, і близько 100 000 у вихідні. При поновленні роботи у квітні 2022-го кількість відвідувачів була в рази меншою. Завдяки регулярно проведеним креативним заходам у партнерстві з орендарями Respublika Park, новим цікавим відкриттям у ТРЦ, нам практично вдалося досягти довоєнного трафіку: зараз у будні дні відвідуваність складає близько 40 000 тисяч гостей, у звичайний вихідний день – 50 000 - 60 00, під час масштабних івентів – понад 80 000 відвідувачів. Наш рекорд – 97 000 гостей на день.

— Розваги – це одна з вагомих причин відвідати ТРЦ, особливо для сімей із маленькими дітьми. Чи є попит на атракціони в парку розваг Neopolis, незважаючи на складний період?

— Відпочинок та позитивні емоції зараз дуже потрібні для всіх українців — ми живемо у постійній напрузі, і маємо якось перезавантажувати себе, у дітей має бути дитинство. Тому парк розваг Neopolis відновив свою роботу ще у червні минулого року. Спочатку відвідуваність була відверто низькою. Люди боялися, багато родин із дітьми поїхали з міста. Але вже минулого року парк відвідало понад 9 мільйонів людей, а середній трафік у вихідні дні становив близько 55 тисяч відвідувачів.

Парк Neopolis – це мегатехнологічний формат розваг для всієї родини з понад 30 унікальними атракціонами, а також ресторанами, це вражаюча локація для святкування дня народження. Є три атракціони, які завжди мають попит: найбільша в Східній Європі американська гірка під дахом, унікальна водна гірка і пул VR-атракціонів з використанням передових технологій. До цього списку приєднався наш новий унікальний атракціон – Аеротруба, відкритий у квітні 2023 року разом із нашим партнером – міжнародною компанією Aerodium.

Незважаючи на складні часи, продажі відповідають нашим оптимістичним очікуванням. Зокрема сімейні абонементи мають найбільший попит. Ми спостерігаємо, що українці активно дарують польоти в Аеротрубі на день народження та цікавляться новими враженнями.

— Які ініціативи було реалізовано для підтримки українців з боку ТРЦ Respublika Park за останні півтора року?

— Ми й до війни мали спеціальні умови для соціально незахищених верств населення, а зараз із подвоєною енергією втілюємо благодійні ініціативи спільно з Національною гвардією України, Київським міським соціальним центром, Дитячим реабілітаційним центром психологічної реабілітації «Джерело», благодійними фондами, які працюють з дітьми, які перебували під окупацією.

Практично всі наші активності у ТРЦ спрямовані на підтримку захисників України та благодійних ініціатив. Ми також співпрацюємо з фандрейзинговими платформами, такими як «Повернись живим», Національним банком України та United24 для проведення благодійних зборів.

З початку війни парк розваг Neopolis і ТРЦ Respublika Park допомагають переселенцям та постраждалим від бойових дій. Ми створили, і попри все зберегли, 8 000 робочих місць. Провели велику кількість благодійних заходів і концертів. У співпраці з фондом «Повернись живим» нам вдалося зібрати на благодійному концерті з рок-гуртом «Без Обмежень» 500 000 гривень на підтримку ЗСУ. Ми також реалізували кілька благодійних проєктів, включаючи допомогу дітям спільно з дитячою лікарнею «Охматдит», БФ «Таблеточки», Національною Гвардією України та Соціальною службою Києва. Крім того, ми разом із орендарями фуд-корту організували співпрацю з благодійним фондом «Життєлюб» для проєкту «Обід без бід».

Із березня 2023 року ТРЦ Respublika Park спільно з Національним банком України проводить благодійну ініціативу: з кожної оплати за паркування Respublika Park перераховує 5 гривень на благодійний рахунок Національного Банку України на підтримку Збройних Сил України. Таким чином, кожен, хто приїхав автомобілем до ТРЦ, автоматично задонатив. Лише за перший квартал цього року ми вже перерахували близько 1 млн гривень.

За цей час парк розваг Neopolis провів 25 благодійних заходів, які відвідали понад 1 000 дітей, та ще понад 1 000 соціально-незахищених малюків отримали безкоштовні запрошення до парку. Команда ТРЦ Respublika Park і Neopolis разом з усією країною роблять свій вагомий внесок у Перемогу.

— Навіть в умовах повної непередбачуваності, можливо, ви можете розкрити, що планується для гостей ТРЦ Respublika Park цього літа та восени?

— Ми активно впроваджуємо для клієнтів ТРЦ нові сервіси, що планувалися ще до повномасштабної війни. У липні встановили зарядні станції для електромобілів на паркінгу ТРЦ. Ми бачимо зростання цього тренду серед клієнтів, вони все більше віддають перевагу електромобілям, а значить Respublika Park має забезпечити своїм відвідувачам необхідну інфраструктуру. Нам вдалося реалізувати проєкт із прогресивним світовим брендом зарядних станцій Wallbox, і в партнерстві з компанією 1UP у ТРЦ пропонуємо найдоступніші тарифи на зарядку електромобілів. Також на початку літа ми запустили можливість оплати за паркування та зарядку автомобілів через мобільний додаток ТРЦ та продовжуємо активувати інші корисні функції додатка для зручності наших гостей.

ТРЦ Respublika Park надалі проводитиме цікаві заходи, спрямовані на залучення нових відвідувачів, створення позитивної атмосфери та зміцнення лояльності. Ми раді бачити, що гостям подобається проводити час і робити покупки саме у нас, і ми намагатимемося зробити для цього ще більше. Зараз все дуже швидко змінюється, команда ТРЦ спрямовує свої зусилля на підготовку до «високого сезону» – наприкінці літа та на початку осені порадуємо новими дуже очікуваними для наших гостей відкриттями. Нашою метою є мінімізація вакантності завдяки залученню нових для українського ринку операторів.

Ми продовжуємо активну роботу й, безумовно, віримо у Перемогу та успіх України!

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.