Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Uklon доставляє замовлення із "Сільпо" в 30 містах України
Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon разом із мережею супермаркетів «Сільпо» з липня розвивають спільний проєкт – доставку замовлень із магазинів, повідомляє AIN.UA
Uklon виконує для «Сільпо» доставку замовлень, оформлених через сайт мережі. Наразі – лише передплачених заздалегідь, але в майбутньому планується також доставляти замовлення з можливістю оплати через термінал та за готівку. Доставка з Uklon можлива не з усіх магазинів «Сільпо», а з тих, що підключені до сервісу. На сьогодні це 110 магазинів у 30 містах України. В планах додати до вже підключених ще 6 точок, далі – тільки підвищення кількості замовлень, інші точки до доставки «Уклоном» підключати не планується, розповіли AIN.UA в Uklon.
Послуга доставки формується автоматизовано за допомогою API: після оплати система автоматично ініціює передачу даних про замовлення до Uklon.
В компанії не відповіли на питання щодо тарифної політики на доставку.
Доставка – не нова послуга для Uklon. З 2020 року сервіс дозволяє замовити авто для перевезення по місту пакунків, документів тощо. Автоматизацію логістики бізнесу з доставки b2b замовлень Uklon пропонує для ритейлу, кафе, ресторанів, аптек та інших сегментів бізнесу.
«Сільпо» розвиває власну доставку – сервіс називається Loko і працює не тільки з мережею Fozzy Group (материнська компанія «Сільпо»), але й зі сторонніми партнерами, зокрема ресторанами.