Що робити з інтернет-рекламою під час вимкнення світла. Порада від технічного керівника shema.team

26.01.2023
8316
Вадим Невмержицкий, технічний керівник в shema.team

Вадим Невмержицкий, технічний керівник в shema.team

 

Іноді компанія отримує набагато більше замовлень, ніж здатний обробити її кол-центр або логістика. Серед типових прикладів останнього часу – працівники складу захворіли на Covid, або пропала електроенергія у кол-центру. У зв’язку з перебоями та віяловими відключеннями електроенергії ця тема набуває ще більшої актуальності. Що робити з інтернет-рекламою? Своїм досвідом ділиться Вадим Невмержицький, технічний керівник shema.team — агенція, що займається performance маркетингом та PPC автоматизацією


 

Реклама – одна з найбільш витратних операцій для компанії. Цілком логічно, що в першу чергу мають бути скорочені найменш прибуткові транзакції. Наразі немає механізму, який би дозволив зменшити кількість замовлень з органічного трафіку в короткостроковій перспективі. Тож першим ділом розглядають скорочення продажів з інтернет реклами.

Вимкнення реклами Google – погана ідея

Спершу на думку може прийти два способи розв’язання задачі:

1. Вимкнути рекламні кампанії в Google повністю

2. Відкоригувати відсоток рентабельності

На жаль, ці варіанти не підходять для кампаній Google, які працюють на розумних стратегіях (ті кампанії, які за допомогою штучного інтелекту автоматично створюють оголошення, націлюються на потенційних покупців та призначають ставки, наприклад, Google Smart Shopping). Такі дії призведуть до перенавчання кампаній в майбутньому, що, в результаті, спричинить значні втрати та зниження результативності.

Постає питання в необхідності такого рішення, яке б не передбачало вимикання чи зміни налаштувань.

Ми використовуємо функціонал Google навпаки

У Google Ads є функціонал, за допомогою якого рекламодавець може допомогти автоматичній стратегії ставок адаптуватися до непередбачуваних подій. Приміром, значне зростання конверсії під час "Чорної п'ятниці". 

Ми в shema.team  спробували використати даний функціонал у зворотному напрямку. Ми розробили процес моментального скорочення кількості короткострокових замовлень.

Власне, робимо ми це таким чином:

1. Отримуємо інформацію від клієнта, на скільки потрібно зменшити обсяг замовлень. Наприклад, на 60% 

2. Розраховуємо зміни для кожного сегменту, ґрунтуючись на даних звіту по ефективності та рентабельності кампаній. Наприклад, по розрахунках може вийти, що потрібно зменшити обсяг кампанії Performance Max на 50%, обсяг пошукових кампаній – на 30%, а медійних – на 90%

3. Відправляємось в Google Ads та налаштовуємо відповідні коригування коефіцієнта конверсії для цих сегментів кампаній

4. Після першої години роботи з коригуванням ми проводимо аналіз показників

5. На основі аналізу приймаємо рішення про коригування коефіцієнта конверсії. Якщо зменшення недостатньо – збільшуємо відсоток коригування, якщо навпаки – зменшуємо

6. По закінченню періоду коригування ми виключаємо (видаляємо) інформацію для майбутніх стратегій (щоб "розумні" стратегії не вчилися на помилковій інформації).

 Дане рішення надає клієнту додатковий час для відновлення бізнес можливостей. А також допомагає уникнути витрат на ті замовлення, які фізично не будуть виконані. І, звичайно, запобігти отриманню негативного досвіду клієнтів у їх взаємодії з брендом.

Ми вже не раз на практиці використовували даний алгоритм у форс-мажорних ситуаціях та у святкові періоди. Тепер стало ще актуальніше у зв'язку з постійними вимкненнями світла.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.