Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
В Україні запустили дашборд для бізнесу: чим він корисний
Фото: freepik.com
В Україні запустили перший публічний аналітичний дашборд платформи "Пульс" — інструменту зворотного зв’язку між бізнесом і владою. Про це повідомляє пресслужба Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства.
На платформі підприємці, аналітики й органи влади можуть у режимі реального часу бачити тенденції, проблеми та запити бізнесу.
Відкритість таких даних і постійна аналітика в режимі реального часу створюють основу для прогнозованого та прозорого діалогу між владою та бізнесом, де кожен сигнал підприємця має значення для держави, — йдеться в повідомленні.
Кожен коментар, залишений підприємцем, автоматично враховується в аналітиці без втручання чи модерації. Така система покликана формувати "голос бізнесу", базу фактів, що відображає реальний стан бізнес-клімату в Україні. Публічний дашборд дозволяє аналізувати звернення за регіонами та державними органами, а також працювати з секторальними даними під запит.
Міністерство економіки закликає підприємців активно користуватися платформою — залишати звернення, коментарі та оцінки на платформі "Пульс", а також на сайтах, де інтегрований віджет "Пульс". У міністерстві підкреслили, що з цього зворотного зв’язку формується аналітика, яка допомагає державі ухвалювати рішення, засновані на фактах.
Щоб звернення було коректно враховане в аналітиці, коментар має містити таку інформацію:
- Проблематика — короткий і чіткий опис суті питання або бар’єру, з яким стикається бізнес.
- Регіон — область або населений пункт, де виникла проблема.
- Відповідальний орган — орган державної влади або місцевого самоврядування, у повноваженнях якого перебуває вирішення питання.
- Галузь — сфера діяльності підприємства.
- Посада — ваша роль у бізнесі (власник, керівник, ФОП, тощо).
