Український ювелірний ринок: падіння попиту та нові можливості для брендів

25.11.2025
64

Фото ілюстративне. freepik.com

Попри зростання виручки виробників ювелірних виробів у 2024 році майже в 1,5 раза порівняно з 2023 роком, попит на ринку України залишається нижчим від довоєнного рівня — на 15–20 %. У 2025 році падіння склало близько 10 %. Про це в коментарі LIGA.net розповів засновник ювелірного дому Kimberli Ігор Ільчишен


В умовах складного стану ринку, Україна залишається привабливою для ювелірних брендів, особливо тих, хто мислить стратегічно.

За його словами, на ринку відзначається поступове «якісне відновлення» попиту: споживачі все частіше обирають прикраси з дизайнерською цінністю, символікою та емоційним навантаженням, а не масовий блиск. Це відкриває перспективи для сегментів demi-fine jewelry, кастомних виробів та інвестиційних прикрас.

Водночас ціни на золото та дорогоцінні матеріали залишаються волатильними: від початку 2025 року вартість золота зросла більш ніж на 50 %. 

"Тому успішними залишаються бренди, які тримають баланс між ювелірністю та раціональністю", – зазначив Ільчишен.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.