Українські круасани за океаном: скільки коштує відкриття Lviv Croissants у США

24.12.2025
313

Фото: Lviv Croissants у місті Кенті

Українська мережа пекарень Lviv Croissants інвестувала близько $350 000 у відкриття нового закладу у штаті Вашингтон. Це третя точка бренду на ринку США: у 2025 році компанія вже відкрила дві кав’ярні в країні, повідомили Delo.ua у пресслужбі мережі


Перший заклад у штаті запрацював у місті Кент неподалік Сіетла — у торговому центрі Kent Station. Площа пекарні становить 146 м². Приміщення раніше функціонувало як ресторан, однак потребувало технічного дооснащення, зокрема заміни електричного щитка. Через розташування коледжу поверхом вище ремонтні роботи дозволялося проводити лише в нічний час.

У компанії зазначають, що інвестиції на рівні $350 000 для такого формату й площі є конкурентними за американськими мірками. Дані щодо окупності закладу публічно не розкриваються відповідно до вимог законодавства США та містяться у Franchise Disclosure Document (FDD). Водночас у Lviv Croissants орієнтуються на типовий для ресторанного бізнесу горизонт окупності — близько трьох років.

Другу точку у штаті Вашингтон мережа відкрила у торговельно-розважальному центрі Westfield Southcenter у Таквілі — найбільшому молі регіону Тихоокеанського Північного Заходу. Проєкт вимагав тривалих погоджень: адміністрація ТЦ контролювала всі етапи — від дизайну та матеріалів до логістики й операційної моделі. Підготовка тривала з січня до вересня, тоді як самі ремонтні роботи зайняли близько двох місяців.

Партнерами обох американських закладів стали вихідці з України, які понад 20 років живуть у США, ведуть роздрібний бізнес і активно працюють з українською діаспорою.

Власне виробництво круасанів Lviv Croissants розміщене в Атланті, що дозволяє забезпечувати постачання продукції по всій країні, зокрема до Сіетла. Основним постачальником інгредієнтів для сендвічів є US Foods, один із найбільших дистриб’юторів у США. Частину брендованої продукції, пакування та меблів компанія імпортує з України.

Lviv Croissants уже зареєструвала франшизу на федеральному рівні та отримала дозволи на її продаж у низці ключових штатів, зокрема у Флориді, Нью-Йорку, Каліфорнії, Іллінойсі, Індіані та Мічигані. Реєстрації щорічно оновлюються з обов’язковим фінансовим аудитом.

У компанії наголошують, що співпраця з місцевими партнерами значно полегшує вихід на ринок, адже пошук хорошої локації може тривати місяці або навіть роки. Але щоб зрозуміти, як працює країна зсередини, спершу обов’язково потрібно відвідати її, а ще краще пожити там.

До кінця 2025 року Lviv Croissants планують відкрити кілька нових локацій у країнах, де вже працює мережа. Зокрема, після реалізації проєктів у Познані та США, наступним кроком стане Франція. Паралельно ведуться переговори з чотирма новими країнами для запуску в 2026 році.

Щодо США, плани компанії амбітні: мережа розширюватиметься у великих містах та мегаполісах, таких як Сакраменто, Чикаго, Нью-Йорк/Нью-Джерсі, Маямі.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.