У Києві та передмісті запрацював віртуальний ресторан "Жуїстика Сільпо"

21.11.2025
140

Фото: пресслужба Fozzy Group

Fozzy Group запустила новий віртуальний ресторан, натхненний філософією щоденного гедонізму. Його назва — "Жуїстика Сільпо" — походить від французького слова "jouistique", тобто «мистецтво насолоджуватися». Ресторан працює тільки на доставку — без фізичного приміщення для гостей. Про це повідомляє пресслужба компанії 


У меню — страви з різних кухонь світу з додаванням інгредієнтів, які розкривають знайомі смаки по-новому. Наприклад, замість звичайного картопляного пюре можна скуштувати пюре з трюфельною пастою, карамелізованою цибулею або пармезаном. 

Окрім цього, для справжніх гурманів "Жуїстика Сільпо" пропонує різні комбо-пропозиції, серед яких — нестандартні поєднання, як-от бургер із борщем.

"Ми бачимо, що наші гості дедалі частіше хочуть дозволяти собі більше радості навіть у звичайні моменти — і доставка для них стає частиною цього задоволення. “Жуїстика Сільпо” — це про гастрономічний гедонізм без зусиль: коли не потрібно вибирати між зручністю й атмосферою ресторану та цікавими стравами", — зазначає Юрій Смирнов, керівник "Жуїстика Сільпо".

Команда "Жуїстики Сільпо" планує розробити меню для дітей, проводити pop-up заходи, а ще запустити розділ "Поличка-крамничка", який з’явиться у застосунках агрегаторів доставки поряд із іншими категоріями меню. У ньому можна буде знайти різні інгредієнти для гастрономічних експериментів.

Доставка страв з "Жуїстики Сільпо" вже доступна у Києві, Ірпені та Софіївській Борщагівці через застосунки LOKO, Glovo та Bolt Food. До речі, у швидкій доставці LOKO, крім страв з ресторану, можна також замовити продукти з "Сільпо" — усе привезуть в одному замовленні. 

"Жуїстика Сільпо" входить до складу Fozzy Group, яка з 2005 року розвиває ресторанний напрям та має низку успішних проєктів, серед яких — ресторани Positano, EscoBar, бар Who&Why, фудхоли "Сільпо Resto", віртуальні бренди "чілміл", "Рання пташка" та інші.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.