Рекламний ринок України зріс на 13% у цьому році. Чого очікувати у наступному

15.12.2025
115

Фото ілюстративне. freepik.com

Рекламно-комунікаційний ринок України збільшився на 13% у 2025 році, досягнувши 33,4 млрд грн. Лідерами зростання за темпами стали DOOH, Digital ТБ, зовнішня реклама та національна преса. Прогнозоване зростання ринку на 2026 рік — до 37,3 млрд грн. Ці дані були оприлюднені Всеукраїнською рекламною коаліцією, яка підбила підсумки року та оприлюднила перший прогноз на наступний рік. Про це пише Forbes


Ринок диджитал реклами у 2025 році зріс на 17%. У структурі digital зберігається висока частка Facebook, Google та Instagram.

Обсяг ринку ТБ реклами зменшився на 4%. На це вплинули зміни в законодавстві для найбільшої категорії рекламодавців на ТБ – «фарма». Прогноз на 2026 – 5,6 млрд грн у 2026 році.

Диджитал ТБ став частиною як диджитальних кампаній, так і ТБ кампаній для максимізації охоплення. Розвитку цього медіа і зростанню його на 27% сприяє велика кількість спортивних подій, що транслюється на ОТТ-платформах. Обсяг диджитал ТБ на 2026 рік очікують більше ніж 1 млрд грн.

Зовнішня реклама показала зріст на 26% проти минулого року. Прогноз на 2026 – ще 17 % (до 6,8 млрд). Сегмент DOOH зростав швидше за традиційні рекламоносії. У західних регіонах зайнятість рекламних площин сягнула 75–85%, весняна кампанія зафіксувала підвищення зайнятості також у центральних і східних регіонах, що підштовхує ринок до зростання цін.

Ринок радіореклами демонструє стабільне зростання: у 2025 році інвестиції рекламодавців збільшилися на 14%, а обсяг ринку сягнув 1,170 млрд грн, що на 50% більше довоєнного рівня. Прогноз наступного року – ще 15% (до 1,3 млрд).

Експерти УАМБ прогнозують на 2026 рік загальне зростання на 19% для розміщення реклами в місцевих, регіональних та спеціалізованих медіа.

Зростання ринку маркетингових сервісів у 2025 році склало +23% в порівнянні з 2024 роком, за підсумками МАМІ. Цьогоріч усі сегменти маркетингових сервісів зросли: trade marketing – на 20%, consumer marketing – на 25%, loyalty marketing – на 15%, event marketing – на 30%, із активним використанням ШІ в операційних і креативних процесах. Прогноз на 2026 рік – на 19% загального зростання ринку маркетингових сервісів.

Прогноз зростання рекламного медіаринку на 2025 рік у серпні зменшувала Всеукраїнська рекламна коаліція. Найбільші зміни у сегменті телевізійної реклами: обсяг ТБ-реклами знизиться з 7,1 млрд грн до 6,1 млрд грн порівняно з грудневою оцінкою. Серед причин: заборона беттінгу, заборона реклами для фарми та зменшення кількості рекламодавців.

Всього рекламний медіаринок 2024-го складав 29 млрд грн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.