"ПриватБанк" запустив гарячу лінію для ветеранів та людей з інвалідністю

24.12.2025
398

Фото: freepik.com

"ПриватБанк" запустив окрему, цілодобову гарячу лінію, створену спеціально для ветеранів, ветеранок, військовослужбовців та людей з інвалідністю. Про це повідомляє пресслужба банку.

Її мета — спростити доступ до банківських послуг та шукати рішення проблем, з якими ці клієнти можуть зіткнутися у відділеннях чи при користуванні банківськими сервісами, — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що за допомогою гарячої лінії клієнти також можуть вплинути на якість обслуговування банку та внутрішні процедури, які можуть потребувати змін. 

Гаряча лінія працює цілодобово за номером телефону 0 800 505 120.

На гарячій лінії "ПриватБанку" можна:

  • Отримати консультацію та допомогу з питань банківського обслуговування.
  • Повідомити про конкретні складні ситуації чи проблемні випадки. Складні кейси опрацьовуватиме окрема кросфункціональна команда, яка буде формувати необхідні зміни й, за потреби, ініціювати розгляд питань на рівні правління банку для впровадження системних трансформацій. 
  • Запропонувати власні зміни до внутрішніх інструкцій та сервісів банку.

У "ПриватБанку" зазначають, що запуск гарячої лінії є частиною системних змін у підходах до обслуговування. Банк також переглядає внутрішні процедури та проводить додаткове навчання для своїх співробітників, щоб забезпечити більшу доступність сервісів.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.