Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
ПриватБанк і Foxtrot запустили оплату смартфоном замість каси
Фото: Пресслужба ПриватБанку
ПриватБанк у партнерстві з національною мережею Foxtrot запровадив інноваційне платіжне рішення на базі застосунку мобільного еквайрингу "Термінал". Технологія Tap to Phone дозволяє продавцям-консультантам приймати безготівкові платежі безпосередньо через звичайний смартфон, а покупцям — оплачувати товар одразу в торговому залі, без черг біля кас. Про це повідомляє пресслужба банку
Рішення працює автономно і залишається доступним навіть під час відключень електроенергії, що робить його особливо актуальним для українського ритейлу.
"Успішний досвід Foxtrot підтверджує переваги інтеграції застосунку "Термінал" для будь-якого бізнесу — від невеликої кав’ярні до великого ритейлу та служб доставки. Це дозволяє оптимізувати бізнес-процеси, зменшити навантаження на касові вузли та заощадити на придбанні обладнання", — зазначає керівник напряму торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко. За його словами, "Термінал" забезпечує свободу приймання оплат там, де це зручно клієнту, і стабільність бізнесу за будь-яких умов.
У Foxtrot інтеграція Tap to Phone фактично зосередила повний цикл обслуговування клієнта в одному пристрої — смартфоні продавця. Консультант може допомогти з вибором товару, прийняти оплату та одразу видати електронний фіскальний чек. Рівень безпеки транзакцій відповідає стандартам традиційних POS-терміналів.
«Це один із найдинамічніших проєктів у Фокстрот. Від старту роботи до першого запуску минуло лише 2,5 місяці завдяки злагодженій співпраці з командою ПриватБанку, – розповідає Данил Векленко, операційний директор Фокстрот. – Сьогодні понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у Фокстрот. Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий процес покупки».
Застосунок “Термінал” активно використовується продавцями Фокстроту для роботи з чергами в періоди пікового попиту та в умовах блекаутів. За період тижня знижок на «Чорну Пʼятницю» майже 15% всіх оплат в мережі Фокстрот пройшли через новий спосіб “Термінал”.
