Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Онлайн-продажі займають 17% обороту EVA. Ольга Шевченко для NV Бізнес
Фото: пресслужба EVA
EVA активно розвиває e-commerce: у 2024 році товарообіг онлайн-напряму зріс на 71%, а цього року компанія очікує приріст ще на 55–60%. Зараз 16–17% обороту EVA забезпечує онлайн. Про це в інтерв’ю NV розповіла СЕО ритейлера Ольга Шевченко
«Минулого року ми перетворили сайт на маркетплейс — зараз на ньому понад 300 тисяч товарів від мерчантів, і це вже зовсім інша бізнес-модель», — розповідає Ольга Шевченко.
Для масштабування EVA інвестує у власну інфраструктуру. Компанія придбала новий розподільчий центр у Броварах, який стане основним для роздрібної мережі, а чинний склад буде повністю орієнтований на онлайн. Також будується новий РЦ у Львові, що зможе обробляти до 700–800 тисяч SKU, з роботами, автоматизацією, сучасними системами і запрацює до Чорної п’ятниці 2026 року.
EVA також розвиває власну кур’єрську службу, яка працює у Києві, Львові, Дніпрі, Одесі та Харкові, та вдосконалює мобільний застосунок, через який уже проходить до 40% усіх онлайн-замовлень.
«Застосунок має бути не просто функцією, а частиною щоденного життя клієнта», — підсумовує Ольга Шевченко.