Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
НБУ відреагував на ситуацію із закриттям рахунків українців у Revolut
Фото: unsplash.com
Національний банк України прокоментував рішення британський необанк Revolut про закриття рахунків тих українців, які проживають в Україні.
Регулятор зазначив, що підтримує відкриту конкуренцію та розвиток фінансових технологій в Україні та зацікавлений у тому, щоб на український ринок приходили великі іноземні гравці, які у своїй діяльності дотримуються норм вітчизняного та європейського законодавств.
Також у НБУ додали, що компанії, які хочуть надавати фінансові послуги резидентам України, повинні пройти процедуру авторизації відповідно до вимог українського законодавства. Компанія Revolut таку процедуру, вочевидь, не пройшла. Тому банк змушений призупинити обслуговування клієнтів на території України.
Ми, як і раніше, відкриті до регуляторного діалогу з компанією Revolut та вітаємо будь-яку авторизовану належним чином форму присутності цієї компанії на фінансовому ринку України, — сказали в НБУ.
Майбутня модель присутності на українському ринку визначатиметься безпосередньо самою компанією з урахуванням українських регуляторних вимог та переліку послуг, які планується надавати українським споживачам. У НБУ пообіцяли забезпечити оперативний розгляд пакета документів стосовно авторизації.
