Монобрендові точки Beehive Cosmetics відкриються у столичних ТРЦ до кінця 2025 року

04.12.2025
172

Фото: Beehive Cosmetics

Інвестиційний холдинг EFI Group ("Ефективні інвестиції") Ігоря Ліскі розширює лінійку преміальних засобів Beehive Cosmetics та готується до запуску монобрендових торгових точок у київських ТРЦ вже у грудні 2025 року. Про це Ліскі повідомив в ексклюзивному інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна"


"Ми вже представлені в “Брокарді”, “Сільпо”, Mon Chéri та в окремих салонах. Наступний етап — так звані острівки у великих торгових центрах. Також розглядаємо запуск повноцінних монобрендових точок у Києві ще до Нового року", — зазначив він.

Бренд Beehive Cosmetics EFI Group запустила навесні 2024 року як преміальну лінійку засобів для догляду за волоссям. Продукція створюється на основі меду, який виробляє власний завод холдингу Beehive.

Вихід у формат монобрендових точок має посилити присутність бренду в преміальному сегменті та закріпити його позиції в офлайн-ритейлі столиці.

"Під час повномасштабної війни український бізнес почав по-справжньому усвідомлювати: розвивати своє - не тренд, а необхідність. Ми повинні не лише створювати продукти в Україні, а й формувати довіру до них. Beehive Cosmetics виріс саме з цього переконання. Ідея створити косметику на основі українського меду стала способом показати, що натуральне може бути ефективним, а українське – преміальним", - каже Ліскі.

В лінійці цієї торгової марки традиційно представлені шампуні, маска, кондиціонер, спрей-ботокс, а цьогоріч у продаж запустили лінійку догляду за тілом: гель для душу, вершки для тіла і мило на основі меду.

Згідно даним YouControl, ТОВ "Біхайв Косметікс" створене у 2006р, кінцеві бенефіціари Ігор Ліскі (70%) та Ніна Домбровська (30%). За підсумками 3кв. 2025 року компанія отримала чистий дохід в 1 млн 422,8 тис грн , що втричі більше, ніж за аналогічний період попереднього року, при цьому чистий збиток збільшився до 1 млн 793,8 тис проти 833,9 тис за 3 кв.2024 р.

EFI Group заснована 2007 року, займається реалізацією бізнес-проєктів в Україні. Сфери інвестування - healthcare та medtech, паперова, харчова та деревообробна промисловості, постачання сільгосппродукції.

Серед бізнесів компанії - підприємство з виробництва тваринних жирів і кормових добавок для тварин Feednova, завод із виробництва меду "Біхайв", медмережа "Медична зірка", Житомирський картонний комбінат, виробник картонного пакування "Сем Екопак", лісопереробник "Форест технолоджі", постачальник сільгосппродукції "Ефі Агро", медичний онлайн-хаб Doc.ua.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.