Мегазлиття: Kimberly-Clark оголосила про поглинання колишнього підрозділу Johnson & Johnson за $48 млрд

03.11.2025
202

Фото ілюстративне. freepik.com

Американська Kimberly-Clark, виробник підгузків Huggies і серветок Kleenex, оголосила про придбання Kenvue — власника брендів Tylenol і Listerine — у межах угоди вартістю понад $40 млрд. З урахуванням боргу загальна вартість операції становить $48,7 млрд, пише Forbes з посиланням на The Wall Street Journal


Після завершення злиття компанії створять одного з найбільших гравців на ринку товарів для здоров’я та гігієни з річним виторгом близько $32 млрд. Kimberly-Clark заплатить $21,01 за акцію Kenvue у готівці та акціях.

Об’єднана компанія матиме десять брендів із продажами понад $1 млрд на рік кожен, серед яких Huggies, Kleenex, Cottonelle, Tylenol і Listerine. Очолить новий концерн генеральний директор Kimberly-Clark Майк Су, штаб-квартира залишиться в Ірвінгу, штат Техас.

Очікується, що угоду завершать у другій половині 2026 року. Після злиття акціонери Kimberly-Clark володітимуть 54%, а власники акцій Kenvue — 46% компанії.

Злиття має посилити позиції Kimberly-Clark у сегментах охорони здоров’я та добробуту й створити конкуренцію таким гігантам, як Procter & Gamble і Unilever.

На премаркеті після оголошення угоди акції Kenvue зросли на 18,7%, тоді як папери Kimberly-Clark впали майже на 15%.

Kenvue виникла у 2023 році після відокремлення від Johnson & Johnson і швидко стала мішенню інвесторів, які вимагали підвищення ефективності. 

Продаж став логічним завершенням періоду тиску з боку активістів-інвесторів, серед яких Starboard Value, Third Point і D.E. Shaw, які вимагали реструктуризації бізнесу або продажу компанії.

Позиції Kenvue погіршувалися на тлі скандалів довкола Tylenol – після заяв Дональда Трампа про нібито зв’язок ацетамінофену з аутизмом, які компанія назвала безпідставними. 

Минулого місяця Kenvue стикнулася із судовим позовом у Великій Британії через використання тальку в дитячій присипці Johnson’s Baby Powder. Сама компанія стверджує, що продукт безпечний.

Для Kimberly-Clark придбання Kenvue означає розширення бізнесу за межі традиційних товарів гігієни та зміцнення позицій на глобальному ринку «health & wellness».

В Україні компанія представлена через ТОВ з іноземними інвестиціями «Кімберлі-Кларк Україна» з головним офісом у Києві. Компанія постачає широкий асортимент товарів, доступних у роздрібних мережах, аптеках та онлайн-магазинах: Huggies – підгузки, серветки та засоби для догляду за дітьми (лідер ринку в деяких категоріях); Kotex – засоби жіночої гігієни; Kleenex – серветки та паперові хустинки; професійна лінія (Kimberly-Clark Professional): диспенсери, паперові рушники, мило-піна тощо для HoReCa та бізнесу.

Виробництво для українського ринку здійснюється на заводах у Європі (наприклад, Чехія для Huggies та Kotex), імпорт з ЄС. З 2022 року компанія припинила імпорт готової продукції з Росії, замінивши на постачання з ЄС через санкції та війну.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.