Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
"Київстар ТБ" запустив кампанію проти насильства "Тиха Нава. Гучна правда"
Фото: instagram.com/tykha_nava
"Київстар ТБ" та ГО "Ла Страда-Україна" запустили соціальну кампанію "Тиха Нава. Гучна правда" в межах глобальної акції "16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства".
Кампанія є частиною серіалу "Тиха Нава", у центрі сюжету якого — місто, де насильство довго лишалося невидимим, а замовчування стало частиною повсякденності, що перегукується з темами кампанії. У світі серіалу, що натхненний реальними подіями, кожен має причину мовчати.
Поліція ставить "галочки" замість шукати істину, а свідки відвертаються, щоб "не мати проблем". Постраждалі ховають спогади, щоб не переживати біль знову, — йдеться в описі.
Головний герой — слідчий Адам Юшкевич — робить інший вибір: "Мене вчили мовчати. Тепер я вчу інших говорити".
Кампанія покликана нагадати суспільству про важливість говорити про насильство відкрито, не боятися звертатися по допомогу та підтримувати тих, хто переживає подібний досвід.
