"Фокстрот" виходить на маркетплейс "Алло"

22.12.2025
141

Фото: Фокстрот

Ритейлер побутової техніки та електроніки "Фокстрот" розширює свою присутність в онлайн-каналах і запускає продажі на маркетплейсі "Алло". Про це йдеться в пресрелізі компанії від 22 грудня, пише Forbes


На старті на платформі представлено асортимент великої побутової техніки — категорії, в якій "Фокстрот" має одну з найсильніших експертиз на українському ринку. У компанії зазначають, що співпраця foxtrot.ua та "Алло" має пілотний характер.

Запуск відбувається в пік різдвяно-новорічного сезону, що дає змогу протестувати динаміку продажів, рівень попиту та поведінку користувачів на платформі. За результатами тестового етапу "Фокстрот" вирішить, чи масштабувати партнерство та розширювати представлені категорії на маркетплейсі.

"Партнерство з "Алло" – логічне продовження нашої стратегії, спрямованої на максимальну зручність для клієнта та омніканальні продажі", – прокоментував СЕО компанії Юрій Поліщук.

"Часткова конкуренція у певних сегментах не повинна бути перешкодою для стратегічного партнерства, яке генерує додаткову цінність для кінцевого споживача», – додає керівник департаменту "Маркетплейс Алло" в компанії "Алло" Денис Корецький. За його словами, майбутнє за ефективною колаборацією, яка гарантує розширення можливостей для всіх гравців ринку.

"Фокстрот" – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Представлена 126 магазинами у 67 містах, онлайн-каналом і мобільним застосунком. 

Це другий серед ритейлерів побутової техніки та електроніки за виторгом у 2025-му. За перші шість місяців 2025-го її виторг зріс на 20% до 7,3 млрд, заданими YouControl.

"Фокстрот" системно розвиває присутність бренду в електронній комерції і маркетплейсах", – каже СЕО компанії Юрій Поліщук.

У листопаді 2024-го ритейлер запустив продажі на маркетплейсі Kasta, а в грудні – на mono-маркеті. Показник лояльності (Net Promoter Score, NPS) до мережі – 74%, частка викупів замовлень сягає 91%, повідомляє пресслужба «Фокстрот».

"Алло" – маркетплейс електроніки, інструментів, меблів, електромобілів тощо з доставкою замовлень у понад 100 містах України.

Виторг "Алло" за перше півріччя 2025-го зріс на 9% – до 4,5 млрд грн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.