Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Антимонопольний комітет дозволив UPG придбати 16 АЗС групи "Приват": мережа зросла до 506 заправок
Фото: АЗС UPG
Антимонопольний комітет України надав дозвіл ТОВ "Юпіджі", оператору мережі АЗС UPG, придбати 16 автозаправних станцій, що раніше належали компаніям групи "Приват". Відповідне рішення ухвалене 26 листопада, пише Forbes
UPG отримала дозвіл на встановлення контролю над активами низки компаній, зокрема "Сорелла оіл", "Нафтапрайм" (дві станції), "Екотрейд компані" (три станції), "Перспектива про" (дві станції), "Айлонг еволюшн" (три станції), "Лідер фінанс", "Лайк інвест", "Скай проект", "Ньюпорт холдінг" та "Старт бізнес-плюс".
АЗС розташовані у Дніпропетровській, Львівській, Рівненській та Волинській областях. Із 16 заправок 12 — нові для мережі, ще 4 UPG орендувала раніше.
Після завершення угоди мережа UPG розшириться з 494 до 506 станцій.
Протягом липня–жовтня 2025 року Антимонопольний комітет України дозволив компанії "Укрпалетсистем" (мережа UPG) взяти в оренду 349 АЗС, які раніше працювали під брендами ANP та "Авіас".
Як повідомив засновник групи UPG Володимир Петренко головному редактору-засновнику Forbes Ukraine Володимиру Федоріну під час форуму "Енергія бізнесу" 24 жовтня, станом на кінець вересня 2025 року мережа вже налічувала 436 автозаправних станцій. Компанія має чітку мету – стати безумовним лідером українського ринку пального.
"Ми ще дуже далекі від того, щоб вичерпати потенціал у цьому сегменті. Найближчі 5–6 років основні інвестиції спрямовуватимемо саме на розширення та модернізацію мережі й інфраструктури. Тільки після цього будемо дивитися на нові напрямки", – наголосив Петренко.
Він вважає оптимальним співвідношення доходів від пального та непаливного ритейлу на рівні 60/40 і зазначає, що UPG уже максимально наблизилася до цієї пропорції.
"За п’ять років я бачу UPG як мережу нового покоління – це будуть не звичайні заправки, а повноцінні комфортні хаби з ресторанами, великими магазинами та зонами відпочинку", – поділився баченням власник компанії.
Розвиток фінансується виключно за рахунок власних коштів та реінвестованого прибутку, хоча компанія відкрита до стратегічних партнерств.