Як залишатися прибутковим, коли конкуренція зростає?

16.07.2019
1246
Промо-анонс

 

Зв’яжіть продукт, бренд та бізнес-модель в ефективну систему. Всього за 2 дні.


 

ДНК КОМПАНІЇ – це прикладна програма як залишатися прибутковим коли конкуренція зростає.

Практичний формат програми можна назвати стрес-тестом для компанії у трьох напрямках:

  1. ПРОДУКТ та його конкурентоспроможність
  2. БРЕНД та його привабливість
  3. БІЗНЕС-МОДЕЛЬ та її ефективність

Всього за 2 дні. Системно і практично.

Програма побудована на реальному досвіді та прикладах понад 300 українських і міжнародних компаній, які Ігор Гут дослідив у шведському проекті DYB | Develop Your Business

 Серед випускників програми:

ОККО Group, "Золотий Вік", Salateira, MasterZoo, "Клініка Заблоцького", ABWEHR – Steel doors, SOVA jewels, "Молокія", HELEN MARLEN, SCANIA, iL Molino, KORMOTECH, BIOSFERA, DEC, "М'ясторія", "Велопланета", "Крайна", Forward, D.S. – мережа аптек

 В результаті Програми Ви отримаєте комплексний план змін – як перевершити конкурентів та зрозумієте:

  • логіку отримання прибутку вашої компанії
  • які ключові компетенції необхідно розвивати
  • які фактори є критичними для конкуренції
  • як створити конкурентоспроможний продукт
  •  як забезпечити умови для ефективності рекламних кампаній

 Ігор Гут

Системний дослідник бізнесу та конкуренції, PhD. Співзасновник українсько-шведського проекту DYB Ukraine.

Член ADVISORY BOARD українських та міжнародних компаній. Член Правління International Renaissance Foundation.

Екс-директор зі стратегічного розвитку і маркетингу компанії BROCARD у період її формування та активного зростання (2003-2010), сьогодні входить до топ-100 найприбутковіших компаній 

Дати: 25-26 липня 2019

Звертайется до:

Тетяна Прокопенко
+380 67 637 48 74
dyb@dyb.ua

 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.