Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Як залишатися прибутковим, коли конкуренція зростає?
Зв’яжіть продукт, бренд та бізнес-модель в ефективну систему. Всього за 2 дні.
ДНК КОМПАНІЇ – це прикладна програма як залишатися прибутковим коли конкуренція зростає.
Практичний формат програми можна назвати стрес-тестом для компанії у трьох напрямках:
- ПРОДУКТ та його конкурентоспроможність
- БРЕНД та його привабливість
- БІЗНЕС-МОДЕЛЬ та її ефективність
Всього за 2 дні. Системно і практично.
Програма побудована на реальному досвіді та прикладах понад 300 українських і міжнародних компаній, які Ігор Гут дослідив у шведському проекті DYB | Develop Your Business
Серед випускників програми:
ОККО Group, "Золотий Вік", Salateira, MasterZoo, "Клініка Заблоцького", ABWEHR – Steel doors, SOVA jewels, "Молокія", HELEN MARLEN, SCANIA, iL Molino, KORMOTECH, BIOSFERA, DEC, "М'ясторія", "Велопланета", "Крайна", Forward, D.S. – мережа аптек
В результаті Програми Ви отримаєте комплексний план змін – як перевершити конкурентів та зрозумієте:
- логіку отримання прибутку вашої компанії
- які ключові компетенції необхідно розвивати
- які фактори є критичними для конкуренції
- як створити конкурентоспроможний продукт
- як забезпечити умови для ефективності рекламних кампаній
Ігор Гут
Системний дослідник бізнесу та конкуренції, PhD. Співзасновник українсько-шведського проекту DYB Ukraine.
Член ADVISORY BOARD українських та міжнародних компаній. Член Правління International Renaissance Foundation.
Екс-директор зі стратегічного розвитку і маркетингу компанії BROCARD у період її формування та активного зростання (2003-2010), сьогодні входить до топ-100 найприбутковіших компаній
Дати: 25-26 липня 2019
Звертайется до:
Тетяна Прокопенко
+380 67 637 48 74
dyb@dyb.ua