Мережа магазинів Carlo Pazolini пішла з України — NV Бізнес

28.10.2025
889

Фото: mall-expo.ua

Мережа Carlo Pazolini закрила свій останній магазин і пішла з українського ринку. Про це NV Бізнес повідомили у контакт-центрі бренду.
«Наші магазини в Україні припинили свою діяльність», — підтвердили у компанії, додавши, що на це рішення вплинуло «багато факторів»


Попри закриття фізичних точок, інтернет-магазин Carlo Pazolini продовжує роботу, а замовлення приймаються на оплату через ФОП, зареєстрований у 2022 році. Водночас сторінки бренду у соціальних мережах уже понад рік не оновлюються.

Останній магазин Carlo Pazolini у Києві на проспекті Берестейському, 19, припинив роботу у жовтні 2025 року. У його приміщенні з’явилася реклама сусіднього бренду Arber — символічна ротація, що відображає зміну епохи на українському fashion-ринку.

Carlo Pazolini прийшов в Україну у 1997 році, коли бренд асоціювався з елегантним європейським стилем і був одним із перших «преміум» гравців у взуттєвому сегменті.
На піку, у 2011 році, компанія контролювала близько 50% ринку імпортного взуття, маючи 21 магазин у найбільших містах країни.

Але вже у середині 2010-х ситуація змінилася. У 2015 році виторг українського представництва Carlo Pazolini скоротився на 21% — до 150 млн грн, а збиток склав близько 100 млн грн. У липні 2016 року ТОВ «Карло Пазоліні Трейдінг» оголосило про банкрутство.

Бізнес спробували перезапустити через нову структуру — ТОВ «Дет Груп», але спроба виявилася невдалою. У 2024 році компанія задекларувала лише 2 млн грн виторгу (–75% р/р), а її збитки зросли у дев’ять разів. У лютому 2025-го суд визнав компанію банкрутом і розпочав ліквідаційну процедуру.

Засновником бренду є російський бізнесмен Ілля Рєзнік, який створив Carlo Pazolini у середині 1990-х. 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.