Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
"Будинок Іграшок" відкрив перший магазин з великою зоною для кідалтів
Фото: пресслужба Будинку Іграшок
У ТРЦ Retroville у Києві відкрився «Будинок Іграшок» нового формату. У рамках стратегії «гри для всіх» у новому форматі 20% простору займають зони з розширеним асортиментом для дорослих, що купують іграшки для себе
Загальна площа магазину 1161 кв. м. Простір отримав оновлений дизайн та низку інтерактивних зон: великий острів із бізібордами, геймінг-зону з PlayStation, трек Hot Wheels, зону для гри з Barbie, тематичні фотозони та інсталяції з фігурками популярних персонажів. У перші дні відкриття середній час перебування клієнтів у магазині на 40% перевищив середній показник по мережі.

Компанія відзначає стабільне зростання дорослої аудиторії, яка купує іграшки для себе. Тому в магазині розширена пропозиція для кідалтів: колекційні фігурки, настільні ігри, книги (включно з дорослими лінійками), преміальні ексклюзивні іграшки, рідкісні колекційні серії, геймінг та аксесуари.
Формат у флагманському магазині дозволив нам протестувати всі елементи нової концепції у повному масштабі. Тепер наша мета — адаптувати ці напрацювання для магазинів різного формату. Ми вже почали це робити — першим став новий магазин у Полтаві. Його святкове відкриття заплановане на 15-16 листопада, — розповіли представники компанії в коментарі Retailers.ua.

«Будинок Іграшок» — національний лідер ринку іграшок із 27-річною історією. Мережа налічує 65 магазинів у 23 містах України, пропонує найбільший асортимент іграшок, дотримується стандартів якості і пропонує тільки сертифіковані товари.
