Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Глобальний ринок предметів розкоші у 2025 році сягне €1,4 трлн — Euromonitor
Фото: TripAdvisor
Попри макроекономічні та геополітичні виклики, світовий ринок предметів розкоші продовжує зростати і досягне €1,4 трлн у 2025 році, свідчить дослідження “Світовий ринок предметів розкоші 2025” від Euromonitor International, на яке посилається Delo.ua з посиланням на Across
Аналітики зазначають, що галузь демонструє стійкість і адаптивність, проте на ринку формуються нові споживчі тенденції. Основна з них — зміщення фокусу з продукту на досвід, який отримує покупець.
«Бренди більше не продають лише товари — вони пропонують стиль життя, формуючи емоційний зв’язок із клієнтом. Велнес стає новим символом статусу сучасного споживача», — йдеться у звіті.
Зміни позначаються й на роздрібній нерухомості: магазини люксових брендів перетворюються на простори вражень і емоцій. За прогнозом Euromonitor, 81% продажів у 2025 році відбуватимуться у фізичних торгових точках, попри розвиток онлайн-шопінгу.
Водночас 52% заможних споживачів заявляють, що воліють купувати офлайн — для порівняння, у 2023 році таких було лише 36%.
Таким чином, ринок розкоші не лише зберігає фінансову стабільність, а й активно трансформується, формуючи нові моделі споживчої поведінки та нові уявлення про статус у глобальному контексті.