Mondelez скорочує витрати на маркетинг за допомогою власного генеративного ШІ

27.10.2025
109

Фото ілюстративне. freepik.com

Виробник снеків і шоколаду Mondelez International розробив власний генеративний інструмент штучного інтелекту, який дозволяє знизити витрати на створення маркетингового контенту на 30–50%. Як повідомив один із топменеджерів компанії в коментарі Reuters, технологію створено у співпраці з рекламною групою Publicis Groupe та ІТ-компанією Accenture, пише ЕП


Mondelez очікує, що інструмент зможе створювати короткі телевізійні рекламні ролики, які будуть готові до показу вже в наступному році під час святкового сезону, а також, можливо, під час Суперкубка 2027 року, повідомив Джон Халворсон, глобальний старший віцепрезидент Mondelez з питань споживчого досвіду.

Виробник шоколаду Cadbury інвестував у цей інструмент понад 40 мільйонів доларів, сказав Халворсон, додавши, що економія зросте, якщо інструмент зможе створювати більш складні відео.

Зіткнувшись з митами та скороченням бюджетів покупців, Mondelez, як і інші компанії, що виробляють товари широкого вжитку, прагне впровадити штучний інтелект, щоб скоротити витрати на рекламні агентства та прискорити розробку і продаж нових продуктів.

Конкуренти, такі як виробник макаронів і сиру Kraft Heinz (KHC.O), відкриває нову вкладку, і Coca-Cola також випробовують штучний інтелект для реклами.

У 2024 році Coca-Cola запустила святкові рекламні ролики, створені за допомогою штучного інтелекту, хоча деякі споживачі висміяли створених комп'ютером персонажів за відсутність справжніх емоцій.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.