Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
McDonald’s в Україні ще не досяг довоєнних показників відвідуваності. Юлія Бадрітдінова для NV Бізнес
Фото: McDonald's
Мережа ресторанів McDonald’s в Україні, незважаючи на воєнні обставини, продемонструвала зростання — з 2022 року кількість закладів збільшилась приблизно на 20%. З початку повномасштабного вторгнення відкрито 28 нових закладів.
У 2025 році було відкрито сім нових ресторанів, а до кінця року планується ще кілька запусків. Про це розповіла генеральна директорка мережі в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова в інтерв’ю NV Бізнес
Водночас вона підкреслила, що відвідуваність ще не повернулася до довоєнних показників, хоча спостерігається позитивна динаміка.
За її словами, у 2024 році мережа обслугувала 103 млн клієнтів — це на 16 % більше, ніж у 2023-му. Прибуток у 2024-му зріс на 23 % порівняно з попереднім роком.
Вона зазначила: «Ми стабільно нарощуємо показники в тих ресторанах, які продовжують працювати — це дає нам упевненість, що рухаємося в правильному напрямку».
Щодо планів на 2025 рік: заплановано дев’ять нових відкриттів, сім із них вже реалізовані — два у Львові, по одному в Ужгороді, Мукачеві, Броварах, Києві та на в’їзді до Луцька. Основна увага — Київ, Київська область і захід України, але також працюють і проєкти в інших регіонах, наприклад, торік відкрили ресторан в Одесі.
Мережа щороку ставить собі планку мінімум 9-10 нових закладів і прагне розвиватися ще активніше.
Інвестиції мережі в Україні у 2024 році склали 1,8 млрд грн. Загалом же з початку повномасштабної війни інвестовано 3,2 млрд грн.