Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Соцмережа X запускає маркетплейс неактивних юзернеймів: деякі коштуватимуть тисячі доларів
Фото: Unsplash
Соцмережа X (колишній Twitter) запускає маркетплейс неактивних імен користувачів для передплатників підписки Premium. Про це пише TechCrunch.
Йдеться про handles — юзернейми, які вони відображаються після @ в адресі користувача X. На маркетплейсі пропонуватимуть як безплатні юзернейми, так і "рідкісні", які можна буде купити за гроші. У X кажуть, що такі імена користувачів можуть коштувати від 2500 доларів до семизначних сум та більше. Там пояснюють, що маркетплейс неактивних імен допоможе боротися зі спам-ботами та зловживаннями, адже він "забезпечує справедливий та безпечний розподіл через контрольований процес".
"Пріоритетне" ім'я користувача може містити повне ім'я людини, цілу фразу ж комбінацію літер та чисел. Серед прикладів таких юзернеймів — @GabrielJones, @PizzaEater та @ParadoxAI.
Передплатники підписок Premium+ та Premium Business зможуть безплатно зробити запит на "пріоритетні" імена. Якщо запит користувача схвалять, X передасть йому юзернейм безплатно. Але якщо користувач скасовує підписку або перейде на дешевшу, йому повернуть старе ім'я після завершення 30-денного пільгового періоду. У соцмережі зазначають, що запити зазвичай розглядають протягом трьох робочих днів, але схвалюють не усі з них. Після схвалення запиту старий нікнейм користувача резервується та не буде передаватись нікому іншому.
Також користувачі зможуть отримати "рідкісні" імена — вони не будуть доступні за стандартним запитом, а пропонуватимуться через публічні дропи та прямі покупки, доступні лише за запрошеннями. Прикладами "рідкісних" імен є @Pizza, @Tom та @One.
Такі юзернейми включають короткі, загальні або культурно значущі імена. Заявку на отримання "рідкісного" імені через публічний дроп зможуть подавати кілька користувачів. Переможця оберуть, виходячи кількох факторів: суми попередніх внесків на платформі, цільового використання юзернейму, охоплення на X тощо.
Вартість "рідкісних" юзернеймів при прямій купівлі залежатиме від низки факторів: популярності слова, кількості символів та культурного значення. Після купівлі користувач зможе зберегти юзернейм, навіть якщо потім відмовиться від платної підписки.
Якщо користувач захоче отримати певний неактивний юзернейм, якого ще немає на маркетплейсі, він може "зареєструвати" свою зацікавленість. Якщо це ім'я стане доступним для придбання, X про це повідомить.