Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Житомирський виробник прасувальних дощок Eurogold запускає власну мережу магазинів
Фото: Eurogold
Житомирська Eurogold є однією із найбільших у Європі виробників прасувальних дощок. Минулоріч компанія продала мережам JYSK, Leroy Merlin, "Епіцентру" та "Аврорі" побутових товарів на 1,18 млрд грн, а вже цьогоріч запускає власну мережу магазинів. Як український виробник підкорив нішу і чому йде в офлайн. Про це пише Українська Рада Торгових Центрів з посиланням на публікацію Forbes
"Найнезвичніше місце, де можна придбати наші товари – борт літака авіакомпанії Lufthansa", – розповідав на Форумі промисловців від Forbes Ukraine СЕО Eurogold Industries Михайло Шепетько.