Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
До кінця року “Близенько” планує розширити мережу до 300 магазинів
Фото: berta.ua
Мережа магазинів "Близенько" до кінця року планує досягти позначки у 300 магазинів. Про це в інтерв'ю Forbes розповів Олександр Бережанський, власник Berta Group, до якої входить мережа, пише УРТЦ
Півтора року мережа "Близенько" була збиткова. Щойно модель стала успішною – почали масштабувати.
"Маємо вже 280 магазинів, ще 24 магазини в ремонті, до кінця року буде 300", – зазначив Бережанський. Він додав, що у нових магазинах мережі встановили власні кавові апарати. Додатковий дохід на місяць – приблизно 1 млн грн.
За словами Бережанського, компанія готується до змін, які можуть бути після припинення війни, зокрема до виходу іноземних компаній на український ринок. У 2024 році європейський дистрибʼютор Orbico купив компанію Savservice. Поки 51%, але до кінця наступного року всі 100%. Є й чутки, що польські Biedronka і Zabka приглядаються, та наразі підтверджень немає, додає він.
"Наші ритейл-мережі не представлені в Польщі, тому що ринок досить насичений, конкуренція велика. Там особливо нас не чекають", – зазначив Бережанський.
На його думку, заходити з таким форматом буде складно – від локацій до конкуренції. Якщо вихід і буде, то, можливо, такі "монстри", як АТБ, зайдуть через купівлю когось. Заходити з нуля – складно, додає спікер.