Флагманський магазин Rikky Hype відкрився на Хрещатику з «однією з найбільших» примірочних в Україні

18.08.2025
214

Фото: Rikky Hype

Магазин з’явився на місці колишнього «Цитрусу». У Rikky Hype зазначили, що обирали локацію лише в центрі столиці – як іміджевий крок, а не комерційний. Простір працюватиме не лише як торговий майданчик, а і як точка самовивозу та місце для подій і зустрічей, пише Village


Інтер’єр розробила архітекторка Анастасія Темпинська та студія Temp Project, розповіли в команді Віледжу. «Перед нами стояла задача не втратити провокативність, сексуальність, сміливість і хайп, що ідентифікують бренд», – зазначає архітекторка.

У просторі використали нетрадиційні дзеркала, багатошарові відображення, екрани й спеціально вигнутий метал. Головним елементом стала каса з металу, обробленого високою температурою, який набуває відтінків, схожих на переливи бензину.

Кульмінація магазину – велика примірочна з темним фоном, яку команда називає однією з найбільших в Україні. Також додали фігуру жінки, яка «уособлює рівність і право кожної бути такою, якою вона хоче».

У магазині представили увесь асортимент бренду: жіночі й чоловічі колекції, білизняну та домашню лінійки, одяг й аксесуари для залу і купальники. Покупці зможуть замовляти речі онлайн і забирати їх особисто.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.