Держмитслужба вирішила створити єдиний контакт-центр для бізнесу за стандартами ЄС

15.08.2025
372

Фото: Державна митна служба

Державна митна служба підписала контракт на розробку сучасного контакт-центру. Він має стати головним каналом комунікації з бізнесом та працюватиме за європейськими стандартами обслуговування, йдеться у повідомленні пресслужби відомства, пише Forbes


Контакт-центр функціонуватиме на сучасній платформі, здатній обробляти великий обсяг звернень, скорочувати час відповіді та відстежувати історію запитів. Його створення підтримує програма ЄС EU4PFM

Очікується, що новий сервіс охоплюватиме всі питання взаємодії підприємців із митними органами – від роботи ІТ-систем до організаційних аспектів митного оформлення.

Це дозволить відмовитися від розрізнених каналів зв’язку та перейти до прозорої, швидкої й зручної системи взаємодії з бізнесом, вважає заступник голови Держмитслужби з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації Олег Ніколайчук.

«Підприємці матимуть точку входу для вирішення питань. Такий підхід відповідає європейським стандартам обслуговування та сприяє підвищенню довіри до митниці як до партнера у зовнішньоекономічній діяльності», – зазначив Ніколайчук.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.