Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
EVA і VARUS планують отримати $2 млрд виручки в 2025 році — Руслан Шостак
Сукупний оборот мереж EVA та VARUS, що входять до корпорації Terwin, цього року може перевищити $2 млрд. Як пише Delo.ua, про це засновник EVA та співзасновник VARUS Руслан Шостак розповів в інтерв’ю Fedoriv Vlog
Минулого року сукупна виручка двох мереж складала 47 млрд грн. — тож Руслан Шостак очікує, що за цей рік йому вдасться збільшити доходи вдвічі.
За словами підприємця, у 2025-му EVA покаже ₴45–47 млрд обороту, що у валютному вимірі перевищить $1 млрд з маржинальністю 7–8% і прибутком (EBIT) близько $100 млн.
Мережа супермаркетів VARUS очікує оборот в ₴40 млрд з рентабельністю 2–3% - це приблизно $29–30 млн прибутку (EBIT).
Шостак зазначив, що мережу EVA планує розвивати не лише як офлайн-ритейл, а й як онлайн-платформу, яка працюватиме на міжнародних ринках. У планах — вихід до Індії та країн Південної Європи.
Читайте також: "Дивимося багато країн". Мережа магазинів EVA готується до виходу за кордон
"Є дуже цікаві проєкти. Сподіваюся, до кінця цього року або на початку наступного ми сформулюємо стратегію й почнемо її реалізовувати", — каже Шостак.
Щодо VARUS, підприємець зазначив, що в України ще є потенціал для зростання: нині 35–40% продовольчого рітейлу займають дрібні підприємці та торговці на продовольчих ринках, тоді як великі мережі, на кшталт АТБ, "Сільпо" та "Новус", разом контролюють менше 70% цього ринку.
За прогнозами бізнесмена, протягом наступного десятиліття частка малих гравців зменшиться до 5–7%, а великі оператори зможуть охопити понад 90% сегмента.