Онлайн-продажі на FOXTROT.UA за півроку зросли на майже 52%. “Фокстрот” підбив підсумки першого півріччя 2025-го

05.08.2025
509

Фото: Фокстрот

Омніканальний ритейлер електроніки “Фокстрот” прозвітував про результати роботи за січень-червень 2025 року. На четвертому році повномасштабного вторгнення компанія продовжує інвестувати в оновлення й масштабування мережі, цифрову трансформацію, доступність сервісів, клієнтський досвід та соціально-відповідальні ініціативи. Про це пише Українська Рада Торгових Центрів


Мережа суттєво зміцнила свої позиції на ринку e-commerce. Онлайн-продажі на FOXTROT.UA за півроку зросли на майже 52%, а в другому кварталі – на 83%. Кількість онлайн-замовлень збільшилася на 63%, а трафік сайту – на 47%, , повідомили у пресслужбі компанії. 

Активно зростає й мобільний застосунок “Фокстрот”: його аудиторія наближається до 500 тис. користувачів (проти 115 тис. торік), а частка продажів удвічі перевищує минулорічний показник і становить до 12% від загального обсягу онлайн-продажів.

Завдяки цим факторам у першому півріччі 2025-го товарообіг компанії зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Особливо динамічним став другий квартал, де приріст склав +33%. 

Серед категорій-драйверів – кондиціонери, мультипечі, кавомашини, пилососи, вбудована кухонна техніка. Також компанія фіксує позитивну динаміку у продажах непрофільних товарів: понад 80 тис. нових позицій додано упродовж 2024 року. За наступні півроку цей сегмент показав зростання на 17%, а за другий квартал 2025 – 32%.  Окрім розвитку власного асортименту та пропозицій, “Фокстрот” продовжує співпрацю з двома великими платформами – monomarket і Kasta.

fokstrot | 1

З початку року компанія відкрила 3 нові магазини (у Львові та у передмісті столиці – Чабанах і Броварах), ще 2 – оновила відповідно до актуального формату. Ритейлер облаштовує з фокусом на фізичну доступність та безбар’єрність сервісів.

Результати першого півріччя 2025 року свідчать про те, що системна стратегія дає стабільний результат – навіть в умовах викликів воєнного часу. Ми впевнено розвиваємося в омніканальному середовищі, розвиваємо команду, підтримуємо державу, посилюємо зв’язок з клієнтами і тримаємо соціальний фронт. І не зупиняємося, бо маємо вектор подальшого розвитку і віру в Україну, – зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. 

За шість місяців цього року ритейлер сплатив 505 млн грн до держбюджету (це +17% до аналогічного періоду минулого року), з них – 270 млн грн за другий квартал 2025-го. 

Важлива увага – на розвитку внутрішніх цифрових інструментів: мобільний застосунок продавця FoxyHUB дозволив оперативніше реагувати на запити покупців у магазині.

Також в компанії зберігається висока активність покупців-учасників програми лояльності ФоксFan: частка таких чеків становить 96,7% (+0,3% до 2024 року), а повторних покупок – 75% (+2%). Приріст нових клієнтів за останні півроку сягнув 7%. 

Ці результати відображаються у високих показниках клієнтського досвіду: у першому півріччі 2025-го зросли рівень задоволеності (CSI) та лояльності (NPS): CSI – 95,9 % (+ 0,3% до 1 кв. 2024-го) NPS – 75,7 % NPS (+ 3,4% до 1 кв. 2024-го).

Як зазначають у компанії, цього вдалося досягти завдяки системній роботі з клієнтським зворотним зв’язком, адже у “Фокстрот” впровадили регулярний аналіз проблематики та її усунення. Також налаштували сервіс на лінії першого контакту – для вирішення питання клієнта без залучення фахівців інших підрозділів компанії. 

Нагадаємо: Співзасновники Фокстроту купують дві сонячні електростанції у Житомирській області

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.