Компанія «Брокард-Україна» відкрила другий BROCARD Niche Bar у Києві

21.07.2025
484

Фото: BROCARD.UA

18 липня 2025 року компанія «Брокард-Україна» відкрила бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar у ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6Д). Новий магазин площею 119 кв.м став ще одним простором столиці, де можна відкрити для себе справжнє мистецтво парфумерії


У новому BROCARD Niche Bar представлено понад 100 торговельних марок нішевої парфумерії – від вже знайомих Gritti, Mancera, Montale, Tiziana Terenzi, Kilian Paris, Tom Ford, Montblanc, Atkinsons London 1799, D’OTTO – до тих, що з’явилися в мережі вперше: Royal Crown, State Of Mind, UERMI, Welton, Boadicea The Victorious, Brunello Cucinelli, Thomas Kosmala Paris, Pernoire, Jo Malone London та Armani Prive. Ексклюзивно представлена декоративна косметика Armani, а також догляд для чоловіків від легендарного французького бренду Plisson.

«Парфумерія – це мова без слів. Ми говоримо нею вже 27 років – тонко, точно, з увагою до нюансів. Десять років тому ми створили BROCARD Niche Bar – як відповідь на запит часу – і на внутрішню потребу сказати більше. Це про іншу глибину сприйняття: коли аромат перестає бути аксесуаром і стає продовженням думки, стану, ідентичності. Ми створили простір, де кожен може зупинитися, дослухатися до себе й відчути: ось він –  мій аромат, моя історія», – Катерина Гуленок, PR-директорка BROCARD.

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб'юторами брендів в Україні, що гарантує якість, справжність і безпеку всіх товарів мережі.

«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s, інтернет-магазин BROCARD.UA та мобільний застосунок BROCARD). У компанії 68 магазинів у 22 містах України, понад 1 500 співробітників і більше 2,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 480 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 100 нішевих парфумерних домів. 

 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.