Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Український ритейл: як компанії адаптують тренди світового рівня
Фото: Рітейл-Середа
16 липня 2025 року у столиці пройшов цікавий і важливий захід – Ритейл-Середа. До нього доєдналися представники багатьох відомих в Україні компаній. Головною темою для обговорення був ритейл у нашій країні під час повномасштабної війни Росії
Минулого тижня на Ритейл-Середі зібралися всі дотичні до важливого сегменту українського бізнесу – ритейлу. Представники компаній VARUS, Фокстрот, Ощадбанк, Епіцентр, VERDE, Агромат, PROTORIA, Pharma Nova, Траш (Fozzy Group), JTI, Silta Group, Premier Expo, Odgers Ukraine, ТЦ Good Life, Салатік Лайф, Retail Media Machine та інших побачили результати вивчення міжнародних трендів у банківському, сервісному і інших різновидах ритейлу.
Стан ритейлу в країні попри четвертий рік повномасштабної війни, яку розпочала РФ в Україні у лютому 2022 року, вражає. В нашій країні є десятки й десятки різних трендів, які вивчає компанія IDNT. Зокрема, вивчається контекст крізь призму стратегічних розробників – це і банки, і великі ритейлери, і багато інших компаній. Компанія із 20-річним досвідом зібрала у презентації RETAIL TRENDWATCHING все те, що дозволяє охопити максимально широку панель трендів, методів тощо.
На Ритейл-Середі говорили та демонстрували свіжі результати аналізу не тільки у комунікаціях та маркетингу, але й у інших суміжних сегментах. Один з важливих моментів – розуміння змін на ринку загалом, бо саме це, на думку спікерів заходу – Олени Коронотової та Миколи Чумака, співвласників та керуючих партнерів IDNT – є каталізатором залучення інновацій у всі процеси.
Безумовно, під час війни у країні змінюється споживач, покупець товарів та послуг, і це створює нові сценарії покупок, а також, і це дуже важливо, нові бар’єри. Такі умови створюють нові правила: банк, наприклад, у пошуках нових стратегій може дивитися на роботу компаній із зовсім інших галузей. Такий підхід дозволяє стати ближчим та більш відкритим для клієнтів.
Український ринок ритейлу – крутий та дуже цікавий, але, водночас, маленький. Для втілення цікавих ідей треба постійно зазирати за лаштунки бізнесу та ритейлу інших ринків – регіональних, світових тощо. Важливо розуміти, що за будь-яким проєктом у світі, та й в Україні, стоїть конкретний бізнес – це іноді вирішальний момент у виборі стратегії, тренду.
Автор: Юрій Атанов
