Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Nestle та інші харчові гіганти США відмовляються від синтетичних барвників: причина

Фото: Nestle
Великі американські компанії, що виробляють харчові продукти, оголошують про поступову відмову від синтетичних барвників у своїй продукції. Про це пише Liga.net з посиланням на Reuters
Це рішення стало відповіддю на ініціативу міністра охорони здоров’я США Роберта Ф. Кеннеді-молодшого, який запропонував прибрати синтетичні барвники з харчових продуктів, щоб зменшити ризики розвитку СДУГ, ожиріння та діабету в країні.
Компанія Nestle USA оголосила, що повністю вилучить синтетичні барвники зі всіх своїх харчових продуктів та напоїв до середини 2026 року.
Виробник піци DiGiorno заявив, що прибере штучні барвники протягом наступних 12 місяців.
Conagra Brands – виробник заморожених продуктів – планує прибрати синтетичні барвники до кінця 2025 року, а також припинити постачання таких продуктів до шкіл у 2026–2027 роках.
General Mills оголосила, що до літа 2026 року усуне штучні барвники з усієї роздрібної продукції в США, включно зі сніданками та шкільним харчуванням.
Kraft Heinz повідомила, що не запускатиме нові продукти з синтетичними барвниками на американському ринку та прибере їх з наявних товарів до кінця 2027 року.
W.K. Kellogg і Tyson Foods також активно працюють над вдосконаленням своїх продуктів.