Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
KitKat пропонує молоді в Канаді обміняти частину свого екранного часу на шоколад — нова кампанія

Фото: KitKat
З 1 по 21 червня KitKat запускає в Канаді кампанію — за зменшення екранного часу учасники можуть отримати безплатні батончики. Про це компанія розповіла у своїх соцмережах, пише AIN
За кожен 1% скорочення екранного часу — один «палець» KitKat. Призи надсилатимуть поштою і вони доступні для перших 500 учасників до вичерпання запасів.
Щоб долучитися, треба опублікувати у сториз Instagram скриншот з сповіщенням про зменшення екранного часу, позначити бренд у Канаді і додати гештег.
До кампанії вже долучилися місцеві блогери, які діляться власним досвідом скорочення екранного часу.