Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Mimosa Brooklyn Pizza відкрили у Варшаві

Фото: Mimosa Brooklyn Pizza
Ресторан Mimosa Brooklyn Pizza розпочав роботу в тестовому режимі у Варшаві. Співвласники франшизи Олексій Назаров та Дмитро Бельмега розповідають для AIN, що розглядали кілька європейських міст
Варшава стала логічним вибором з кількох причин:
- місто активно розвивається у напрямку малого та середнього бізнесу;
- потужна українська діаспора;
- відкритість до нових гастрономічних форматів;
- географічна та ментальна близькість до України.
Скільки коштує запустити українську франшизу у Польщі, які труднощі можути бути на шляху та кого у гості чекають у Mimosa Brooklyn Pizza — у матеріалі.
Якими були інвестиції у відкриття закладу?
Для відкриття повноцінного ресторану у Варшаві необхідно закладати від 10 тисяч до 15 тисяч злотих (приблизно 100-160 тисяч грн станом на 27.05.25) на квадратний метр — залежно від рівня компетентності команди і масштабів проєкту.
Цей бюджет охоплює ремонт, обладнання, бренд-інтеграцію, формування команди, закупівлю продуктів і маркетинг на старті.
«Окрема специфіка польського ринку — розподіл підрядників. На кожен напрям потрібна окрема команда: проєктувальники, вентиляційники, електрики, прораби тощо. Тут усі працюють вузькопрофільно, що суттєво впливає на таймінг і бюджет», — говорять підприємці.
Як співвласники франшизи, Бельмега і Назаров радять брати консультації у локальних бізнесів, щоб оцінити терміни, ресурси, дізнатися про специфіку ринку та уникнути типових помилок.
Які складнощі виникали під час пошуку приміщення і як ви зрозуміли, що знайшли «те саме» місце?
До відкриття підприємці переглянули приблизно 70 приміщень у різних районах.
Обрали локацію, яка дозволила реалізувати весь концепт із нуля — «і за духом, і за архітектурою». Природне освітлення, планування і контекст району резонували з філософією Mimosa.
«Основна складність — знайти простір із високим трафіком, достатньою площею і потенціалом для розвитку. Ми працюємо з великими залами, і звичайні “вільні” приміщення під ресторани в центрі не підходили», — пояснюють Назаров і Бельмега.
Ви взяли в оренду всю будівлю — які переваги дала ця стратегія?
«Це дозволило створити повністю наше середовище, у якому все — від атмосфери до логістики — відповідає стандартам бренду і ми там можемо розпоряджатись зонуванням за власним бажанням», — діляться співвласники.
Оренда повної будівлі також забезпечила можливість реалізувати власний дизайн без компромісів, контроль над процесами й сервісом і відсутність сторонніх бізнесів й ризиків, повʼязаних із ними — шум, кухня, графік роботи.
Якими були відгуки перших гостей у Варшаві? Яка ваша аудиторія?
«Заклад відкрився без рекламної кампанії. Просто відчинили двері о 16:00 — і до 22:00 було приблизно 500 гостей. За кілька днів у залі на 230 посадкових місць почали формуватись черги», — згадують підприємці.
Основна аудиторія — українці, які шукають знайомий вайб і якість. Водночас підприємці спостерігають зростання інтересу серед поляків — для них це новий формат, якого не вистачало у місті.
Команда готує нові рекламні колаборації з виходом на польську аудиторію.
Чи плануєте франшизи в інших містах Польщі?
«Ми розглядаємо потенційні локації у Кракові, Вроцлаві та Гданську. Але наразі фокус — на відточуванні операційних процесів у Варшаві, адже в межах цього проєкту готуємо ще кілька ініціатив», — підсумовують співвласник франшизи.